یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

وب‌گاه تابناک

تاکنون سابقه نداشته یک فیلمساز آنچنان میزان قابل توجهی سکانس در مرحله تولید ضبط کرده و استفاده نکند که با این سکانس‌های اضافه بتواند یک نسخه کاملا متفاوت و تازه را ارائه نماید. به همین دلیل در این ارتباط خلاء قانونی وجود دارد و مشخص نیست امیریوسفی می‌تواند برای این فیلم را به عنوان یک اثر تازه پروانه نمایش بگیرد و آن را اکران عمومی کند؟

وب‌گاه عصر ایران

سینما و بخصوص بازیگری حرفه بی‌رحمی است و جامعه هم زیاد ترحم ندارد. در این بین خانم‌ها هم بیشتر مورد بیرحمی قرار می‌گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

حبیب رضایی همزمان با پخش فیلم، گفتارهای صوتی لازم در ارتباط با فضاسازی فیلم و توضیح صحنه‌ها را برای نابینایان بازگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه تابناک

متن با نام The effect of gamma rays on man-in-the-moon marigolds منتشر شده که مترجم عنوان «اثر پرتوهای گاما بر روی گل‌های همیشه بهار ساکنان کره‌ی ماه» را برای آن برگزیده است.

وب‌گاه تابناک

سامان مقدم کارگردان فیلم «صد سال به این سال ها» می‌گوید این فیلم، سال هاست با داشتن پروانه نمایش اجازه اکران ندارد! چرا؟ در روزهای اخیر حبیب رضایی و رسول صدرعاملی نیز به صف منتقدان نوع برخورد با محسن امیریوسفی و فیلمش پیوسته بودند و نقدهای جدی مطرح کردند.

وب‌گاه تابناک

پس از رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، بیست و دو فیلم بخش مسابقه اصلی (سودای سیمرغ) جشنواره اعلام شدند اما این تنها اتفاق نشست خبری دبیر جشنواره فجر نبود و همانگونه که محسن امیریوسفی رئیس کانون کارگردانان سینمای ایران وعده داده بود به نشست خبری دبیر جشنواره آمد و به برخورد حذفی با فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» و عدم نمایش آن به اعضای هیات انتخاب اعتراض کرد.