یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: بیش از صد و پنجاه نفر از هنرمندان مطرح و چهره‌های محبوب کشورمان در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک به کمپین انجمن کنترل جهانی سرطان پیوستند.

وب‌گاه الف

من یک هنرمندم و تلاش می‌کنم نقشی هنرمندانه در زندگی کودکان مبتلا به سرطان ایفا کنم

وب‌گاه عصر ایران

محک امانتدار هنر انسان‌دوستی نیکوکاران ایران زمین و هنر هنرمندانی است که حمایت خود را در ربع قرن فعالیت این سازمان با به اشتراک گذاشتن هنر و اعتبار و محبوبیت خود، از کودکان مبتلا به سرطان دریغ نکردند تا محک بتواند دغدغه کودکانش را با بیان هنرمندانه آنها به گوش جهانیان برساند. به امید روزی که همه ما نقشی هنرمندانه در زندگی کودکان مبتلا به سرطان ایفا کنیم.

خبرگزاری ایسنا

بیش از 150 تن از هنرمندان مطرح و چهره‌های محبوب کشورمان در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان محک به کمپین انجمن کنترل جهانی سرطان پیوستند.

خبرگزاری ایسنا

حبیب رضایی با بازی در سریال «هم‌گناه» بعد از گذشت سال‌ها از ساخت «آژانس شیشه‌ای»، بار دیگر با پرویز پرستویی هم‌بازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حبیب رضایی بعد از سال ها اینبار در «هم‌گناه» با پرویز پرستویی همبازی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حبیب رضایی در نقش «پرویز کوهی» با سریال «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی برای اولین بار به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

حبیب رضایی در اولین تجربه نمایش خانگی مصطفی کیایی در نقش پرویز کوهی جلوی دوربین رفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارگردان، عمدا فیلم را به زبان ترکی ساخته تا عقاید فمینیستی خودش را در آن خطه مردسالار ترویج کند. وگرنه اقتضای قصه به جغرافیای آذربایجان ربطی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بعد از انقلاب اسلامی سینمای دهه هفتاد از نظر پرداختن به موضوع‌های جدید و ورود به عرصه‌های نوین سینمایی و خلق فیلم‌هایی که بازتاب تغییرات به وجود آمده در جامعه پس از جنگ بود به نوعی آوانگار به شمار می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها 4 سریال در حال تولید برای شبکه نمایش خانگی هستند. حضور بازیگرانی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، امیر آقایی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل و... در این سریال‌ها، نویدبخش داغ شدن تنور شبکه نمایش خانگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انصراف دادن از حضور در یک رقابت یا فضای هنری به واقع می‌تواند التیامی بر درد مردم جامعه باشد؟ یا بیشتر ژستی است که نشان می‌دهد شاید راه را اشتباه می‌رویم و آب در آسیاب بدخواهان می‌ریزیم.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه عصر ایران

مراسم پایانی بیست‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی «قصه‌گویی» پس از چهار روز رقابت قصه‌گویان و اجرای چندین قصه از ایران و چند کشور جهان، عصر شنبه (30 آذر 1398) در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آئین پایانی این جشنواره در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و طی آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد. بر این اساس هیات داوران بخش ملی متشکل از بهرام شاه‌محمدلو، ایرج طهماسب، حمیدرضا شاه‌آبادی، رویا نونهالی و آزیتا حاجیان در سه گروه زنان و مردان، دختران و پسران 12تا 18 سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها...