یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری «هم گناه» با حضور عوامل و بازیگران این پروژه و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: با مروری گذرا بر پخش سریال‌ها از شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر می‌توان دریافت که این شبکه بزرگ نمایشی، از پتانسیل و ظرفیت بالا و بالقوه‌ای در جذب مخاطب برخوردار است و چنانچه در مسیر درستی قرار گیرد می‌تواند به فضایی اثرگذار و قابل تامل در صنعت فیلم و سریال مبدل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با مروری گذرا بر پخش سریال‌ها از شبکه نمایش خانگی در چند سال اخیر می‌توان دریافت که این شبکه بزرگ نمایشی، از پتانسیل و ظرفیت بالا و بالقوه‌ای در جذب مخاطب برخوردار است و چنانچه در مسیر درستی قرار گیرد می‌تواند به فضایی اثرگذار و قابل تامل در صنعت فیلم و سریال مبدل شود.

وب‌گاه الف

پرویز پرستویی ضمن مرور برخی ناگفته‌ها از فیلم سینمایی «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره شخصیت «حاج حیدر» گفت: سردار سلیمانی وقتی تصویر روی پوستر فیلم را دید گفت این که منم.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرویز پرستویی ضمن مرور برخی ناگفته‌ها از فیلم سینمایی «بادیگار» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره شخصیت «حاج حیدر» گفت: سردار سلیمانی وقتی تصویر روی پوستر فیلم دید گفت، این که منم.

خبرگزاری مهر

342 نفر از جوانان انقلابی در نامه‌ای به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم در سراسر کشور معیارهای 10 گانه رئیس مجلس تراز جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب را تشریح کردند.

خبرگزاری ایسنا

در پی تعیین الزام دریافت دوباره مجوز برای نمایش فیلم‌تئاترها در شبکه نمایش خانگی، جمعی از هنرمندان تئاتر با نگارش نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواستار حل این مشکل شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه 20 تا 24 اردیبهشت 1399 همراه با فیلم‌های سینمایی شبکه‌های سیما باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنامه نمایش فیلم های سینمایی در شبکه های مختلف سیما از شنبه 20 تا چهارشنبه 24 اردیبهشت 99 اعلام شد.

خبرگزاری میزان

در روز‌های شنبه، یک شنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 20 تا 24 اردیبهشت 99 همراه با فیلم‌های سینمایی شبکه‌های سیما باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس دهم به نقطه پایانی خود رسیده و افکار عمومی منتظرند ببینند که امیدی‌های مجلس که بر طبل حمایت از معیشت مردم و بهتر شدن فضای روانی کشور کوبیده و رای مردم را تصاحب کرده بودند، چه گزارشی برای ارائه دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

من حتی در صحنه‌هایی که بازی نداشتم و تنها نظاره‌گر کار بودم هم می‌خندیدم! طوری شده بود که آقای تبریزی گفته بود، حسین در پلان‌هایی که بازی ندارد، سر صحنه نیاید.

وب‌گاه فرارو

قسمت هفتم سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه‌ی نمایش خانگی و با حضور ستاره‌هایی همچون پرویز پرستویی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی دوشنبه 25 فروردین منتشر می‌شود.

خبرگزاری میزان

در روز پنج شنبه 21 فروردین 99 و روز ولادت حضرت، ولی عصر همراه با فیلم‌های سینمایی شبکه‌های سیما باشید.