یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری ایسنا

فیلم سینمایی «دست‌انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده آخرین مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی را طی می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو و به نقل از سایت باشگاه فولادخوزستان، در بیانیه سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان آمده است: هواداران محترم فولادخوزستان با سلام مراقب تفرقه اندازان و سودجویان باشید طی دوروز گذشته که رای فیفا مبنی بر مسدود کردن پنجره نقل‌و انتقالات باشگاه فولاد منتشر شده است، متاسفانه گروهی عامدانه و گروهی نیز با انجام اقدامات احساسی این حرکت فیفا را به برادر...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل فولادخوزستان در بیانیه‌ای از هواداران خواست تا مراقب رفتارهای سودجویانه باشند.

خبرگزاری میزان

مدیرعامل فولادخوزستان در بیانیه‌ای از هواداران خواست تا مراقب رفتار‌های سودجویانه باشند.

خبرگزاری تسنیم

سعید آذری مدیرعامل فولادخوزستان در بیانیه‌ای ضمن تشکر از رضایی مدیرعامل سابق باشگاه، از هواداران خواست تا مراقب رفتارهای سودجویانه باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: شاهرخ فروتنیان درباره گزیده‌کاری‌اش در سینما و تلویزیون بیان کرد که برخی کارگردانان و تهیه‌کنندگان هنوز از او نقش روحانی «مارمولک» را می‌خواهند بدون اینکه در آن تغییری ایجاد کنند.

وب‌گاه فرارو

سریال «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی اخیر به یک شبکه عراقی فروخته شده است. در «صدور «هم‌گناه» به شبکه عراقی» با جزییات این ماجرا بیشتر آشنا شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرویز پرستویی و هدیه تهرانی از بازیگران اصلی سریالی هستند که قرار است به زودی در عراق هم پخش شود.

خبرگزاری ایسنا

سریال «هم‌گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی که به‌تازگی پخش فصل دوم آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شده است، از شبکه تلویزیونی کردستان عراق نیز به نمایش درخواهد آمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین سریال ساخته شده توسط مصطفی کیایی با صادرات فرهنگی به کردستان عراق، در مهمترین شبکه تلویزیونی این کشور به نمایش درخواهد آمد.

خبرگزاری میزان

بازیگر سریال «هم گناه» گفت: از نظر من موفقیت در بازیگری به هیچ عنوان به لابی نیاز ندارد، زیرا ما اینقدر بازیگر کم داریم که در هر نقطه کشور اگر بازیگری شروع به بروز و درخشش کند تمام سازندگان به سمت آن‌ها می‌روند.

خبرگزاری میزان

«نیما جاویدی» کارگردان صاحب سبک سینمای کشور بعد از موفقیت فیلم سینمایی «سرخ پوست» به دنبال ساخت اثر جدید خود با نام «قلعه» رفته است، این فیلم به تازگی پروانه ساخت گرفته و هم اکنون مراحل مقدماتی پیش تولید را پشت سر می گذارد.

خبرگزاری دانا

مصطفی کیایی کارگردان سریال «هم‌گناه» ضمن تشریح دلایل پایان فصل اول در دوازده قسمت، درباره استقبال مخاطبان از این مجموعه تأکید کرد که صداوسیما دیگر بی‌رقیب نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مصطفی کیایی، کارگردان «هم‌گناه»، درباره نحوه پایان بندی سریال و ایده اصلی آن صحبت کرد او معتقد است عملکرد ضعیف تلویزیون در این اوضاع، یکی از دلایل اصلی دیده شدن این سریال است.