یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های سیما برای روز نیمه شعبان از "زندانی‌ها" مسعود ده‌نمکی، "شبی که ماه کامل شد" نرگس آبیار به پخش "شاهزاده روم" در دو شبکه و نوستالژی‌های "لیلی با من است" و "شاخه گلی برای عروس" می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

قسمت ششم سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه‌ی نمایش خانگی و با حضور ستاره‌هایی همچون پرویز پرستویی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی دوشنبه 18 فروردین منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیون در پانزدهمین روز فروردین‌ماه 1399، فیلم‌هایی از سینمای جهان و ایران، روی آنتن می‌برد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها بیشتر کشور‌های دنیا درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی‌هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می‌کنند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می‌دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی‌توان از آن گذشت. گاهی شرایطی پیش می‌آید که مجبور می‌شویم تا در خانه...

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون با پخش دوباره "سرخپوست" در شبکه جام‌جم، از "تختی" و "نبات" در شبکه 1 و 5 سیما رونمایی می‌کند، بعد به سراغ "رفیق بد" و " قصر رویایی" در شبکه نمایش می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با انتخاب بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ها (IMDb) رخشان بنی‌اعتماد، در کنار زنان فیلم‌ساز تاریخ جای گرفت.

خبرگزاری ایسنا

تیم‌های خوزستانی لیگ برتر در پایان سال 98 با حضور در نیمه بالایی جدول لیگ برتر عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های سیما برای عید نوروز علاوه بر برنامه و سریال، جشنواره‌های سینمایی درنظر گرفته‌اند و با بیش از 140 فیلم سینمایی ایران و جهان را روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه فرارو

قسمت چهارم سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی و با حضور ستاره هایی همچون پرویز پرستویی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی دوشنبه 26 اسفند منتشر می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رسم دید و بازدید، صلحه ارحام، مسافرت و رفتن به مراکز تفریحی جز تفکیک ناپذیر تعطیلات نوروزی به شمار می رود. در این میان برخی هم با جعبه جادو خود را سرگرم می کنند تا جدیدترین فیلم های ایرانی، خارجی و انیمیشن ها را ببینند. امسال شرایط کمی متفاوت است، شیوع کرونا تنها با ماندن در خانه و رعایت بهداشت کنترل می شود و در این میان تلویزیون جدول پخش خود را...

وب‌گاه فرارو

قسمت سوم سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه‌ی نمایش خانگی و با حضور ستاره‌هایی همچون پرویز پرستویی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی دوشنبه 19 اسفند منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: سریال «هم‌گناه» آخرین مجموعه‌ای است که در روزهای پایانی سال 98 در شبکه نمایش خانگی منتشر شد، به این ترتیب پرونده سریال‌هایی که امسال در نمایش خانگی توزیع شدند، بسته خواهد شد و بقیه سریال‌هایی که این روزها مراحل تصویربرداری را می‌گذرانند، سال 99 منتشر خواهند شد.

وب‌گاه فرارو

قسمت دوم سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه‌ی نمایش خانگی و با حضور ستاره‌هایی همچون پرویز پرستویی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی دوشنبه 12 اسفند منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سریال «هم‌گناه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

قسمت اول سریال «هم‌گناه» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی، وارد شبکه نمایش خانگی شد.

وب‌گاه فرارو

قسمت اول سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی و با حضور پرویز پرستویی و هدیه تهرانی از دوشنبه 5 اسفند ماه منتشر می شود.