جمعه 28 اردیبهشت 1403

حجت‌الاسلام نقدعلی: 13 آبان رفراندوم دیگری بر حقانیت و اقتدار نظام بود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
حجت‌الاسلام نقدعلی: 13 آبان رفراندوم دیگری بر حقانیت و اقتدار نظام بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه 18 آبان در تذکری اظهار کرد: امروز برخی‌ها در تریبونی که در اختیارشان است، بحث رفراندوم را مطرح می‌کنند.

وی افزود: باید عرض کنم بالاترین رفراندوم را نظام دینی ازخودش ارائه کرده است و 1400 سال قبل در صحرای غدیر بالاترین رفراندوم برای ولایت امیرالمومنین علی (ع) اتفاق افتاد و نظام اسلامی ایران تنها حاکمیتی است که نوع حاکمیت خود را به رفراندوم گذاشته است.

نماینده مردم خمینی شهر اضافه کرد: کسانی که به برکت این نظام آبرو پیدا کرده‌اند این حرف های تفرقه آمیز را به زبان جاری نکنند.

نقدعلی با بیان اینکه این ها دم از دفاع از حقوق زن می زنند، گفت: این آقایانی که این مطلب را هر جمعه تکرار می‌کنند و یک فتنه در گوشه‌ای از کشور ایجاد می‌کنند، اگر می‌خواهند از حقوق زن دفاع کنند از حقوق دختر رسول الله دفاع کنند که حق او زیر پا گذاشته شد.

وی ادامه داد: می گویند آزادی نیست اگر آزادی نبود جنابعالی هر هفته پشت تریبون نمی رفتید که هر چه دلتان خواست به نظام بگویید؛ من از دستگاه های نظارتی تقاضا می کنم که بروند و موعضه کنند، این که ما هر جمعه شاهد فتنه در هر گوشه از کشور باشیم به صلاح نظام نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در پایان گفت: هم نظام اسلامی مقتدر است و هم مردم در صحنه هستند؛ 13 آبان رفراندومی دیگر بر حقانیت و اقتدار نظام بود؛ کسانی که می‌خواهند خودشان را از قطار نظام پیاده کنند بیدار شوند و حرف های تفرقه انگیز را تکرار نکنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید قطار بیدار خمینی مجلس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است