شنبه 8 اردیبهشت 1403

حراست مقتدرانه نیروی زمینی ارتش از مرزهای شرقی کشور

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حراست مقتدرانه نیروی زمینی ارتش از مرزهای شرقی کشور

اقتصاد نیوز: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی کشور با تمام قوا و هوشیاری ترفندها و نقشه های شوم دشمنان را رصد می کنند.

به گزارش اقتصا نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با آمادگی، توان و اقتدار همیشگی خود برای حفاظت از آب و خاک ایران اسلامی در مرزهای شرقی کشور ایستاده اند و از آنها حراست می کنند.

امیر سرتیپ رضا آذریان امروز در لحظه تحویل سال در جمع نیروهای کادر و وظیفه تیپ 377 متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی در شهرستان تایباد افزود: امروز به برکت خون شهیدان و جانفشانی همه نیروهای مسلح، مرزهای کشور از امنیت پایداری برخوردار است.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح کشورمان نشان داده اند که همواره پای آرمانهای این نظام و انقلاب ایستاده اند و تحت هر شرایطی از کیان ایران اسلامی حفاظت می کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان این که دشمنان همواره در پی ایجاد توطئه برای کشور ما در عرصه های مختلف هستند اظهار کرد: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی کشور با تمام قوا و هوشیاری ترفندها و نقشه های شوم دشمنان را رصد می کنند و در صورتی که خطایی از سوی دشمنان رخ دهد جواب سختی از سوی نیروهای مسلح ایران اسلامی دریافت خواهند کرد.

آذریان با اشاره به این که همه مرزهای شرق کشور به تجهیزات و امکانات الکترونیکی مجهز هستند، اضافه کرد: برقراری امنیت یکی از مهمترین وظایف نیروهای مسلح است که با افزایش امکانات و به کارگیری نیروهای کارآمد در حال افزایش است.

بازدید از یگانهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرزهای مشترک ایران و افغانستان از برنامه های سفر امیر سرتیپ رضا آذریان، فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش به شهرستان تایباد بود.

استان خراسان رضوی بیش از 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که 90 کیلومتر از این امتداد در شهرستان تایباد قرار دارد.

شهرستان 145 هزار نفری تایباد در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید