یک‌شنبه 27 خرداد 1403

حساب ویژه ربیعی روی تجربه دو بازیکن (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حساب ویژه ربیعی روی تجربه دو بازیکن (عکس)

دو بازیکن باتجربه ذوب آهن نقش ویژه‌ای در ترکیب این تیم خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن فردا در حالی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که برای صعود به رتبه ششم جدول به پیروزی در این مسابقه نیاز خواهد داشت و مقابل تیمی بازی خواهد کرد که در منطقه خطر حضور دارد.

محمد قریشی و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن باتجربه ذوب آهن در هفته‌های پایانی نقش ویژه‌ای خواهند داشت و می‌توانند در سه بازی اخیر نقش ویژه‌ای در ترکیب و رختکن این تیم ایفا کنند.

در مقطعی از فصل که محمد ربیعی مشکلاتی با باشگاه ذوب آهن پیدا کرده بود، محمد قریشی یکی از بازیکنانی بود که به خوبی در آرام شدن شرایط جوی باشگاه ذوب آهن نقش‌آفرینی کرد و با مصاحبه‌ای که بعد از بازی انجام داد بازیکنان این تیم را یکدل و متحد کرد و در بازگشت سرمربی این تیم هم نقش ویژه‌ای داشت.

کمال کامیابی‌نیا هم یکی از پرافتخارترین بازیکنان لیگ برتر است و به همراه پرسپولیس جام‌های پرتعدادی بالای سر برده است و تحت تاثیر همین موضوع در هفته‌های پایانی با شرایط دشوار و بازی‌های تحت فشار آشنا هست و می‌تواند در بازی‌های پایانی کمک حال محمد ربیعی برای کنترل رختکن و روند بازی باشد.

کامیابی‌نیا در این فصل در 11 مسابقه بازیکن ثابت و 7 بازی به عنوان جانشین به میدان رفته و محمد قریشی در 26 هفته در ترکیب اصلی به میدان رفته است و یکی از بازیکنان کلیدی ذوب آهن در طول فصل بوده است.

حساب ویژه ربیعی روی تجربه دو بازیکن (عکس) 2