دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

حسین الله کرم

حسین الله کرم

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مناظره انتخاباتی «حسین الله کرم» نماینده جریان سیاسی اصولگرا و «محمدصادق جوادی حصار» نماینده جریان سیاسی اصلاح طلب در باره میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد برگزار شد و برآیند آن 2 دیدگاه متفاوت در این حوزه بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پارلمانی رییس‌جمهور از همه کسانی که دل در گرو عزت و عظمت ایران اسلامی دارند، فارغ از تعلق خاطر به گروه‌های مختلف سیاسی خواست به تشویق مردم به شرکت فعال در انتخابات بپردازند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نشست خانه گفت‌وگوی انتخابات در دانشگاه تهران گفت: کسانی که تلاش می‌کنند نقش خود در ضعف و کاستی‌های موجود، نارضایتی بخشی از مردم و کاهش مشارکت در انتخابات 1398 و 1400 را کتمان و به گردن دیگران بیندازند، بهتر است بجای اینگونه فرافکنی‌ها مردم را برای بهبود شرایط کشور و حل مشکلات، به شرکت پرشور در انتخابات...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیسی گفت: امام خمینی در وصیت نامه الهی سیاسی خود همگان را به شرکت در همه انتخابات ها توصیه کرده است؛ لذا کسانی که مدعی راه امام هستند وظیفه دارند مردم را دلگرم و امیدوار کرده و همه را به حضور پرشور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی باقری در انتقاد به سخنان الله کرم مبنی بر اینکه 6 درصد نامزدها گفته اند اصلاح طلب و 11 درصد اصولگرا هستند و 300 درصد مشارکت در ثبت نام ها افزایش یافته است، گفت: آقای الله کرم اصلا وزارت کشور از کجا می داند چه کسی اصلاح طلب است و چه کسی اصولگرا؟

وب‌گاه مشرق نیوز

ناکارآمدی دولت قبل در زمان کرونا به نحوی بود که روزی 700 نفر فوت کردند و در زلزله سرپل ذهاب هم اوج ناکارآمدی دولت قبل آشکار شد. این مسائل سبب بی اعتمادی مردم به دولت قبل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: شهاب الدین طباطبایی گفت: دعوای دو جناح سیاسی میان مردم بی اهمیت است، مردم از دعواهای سیاسی حالشان بد است و باید در این مقطع تصمیمات و سیاست‌ها را نقد کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 50 نفر از سران احزاب و فعالان سیاسی کشور شامگاه دوشنبه 11 دی امسال با سید ابراهیم رئیسی در نشستی صریح دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

خبرگزاری تسنیم

بیش از 50 نفر از سران احزاب و فعالان سیاسی کشور با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در نشستی صریح دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وب‌گاه الف

بیش از 50 نفر از سران احزاب و فعالان سیاسی کشور شامگاه دوشنبه 11 دی امسال با سید ابراهیم رئیسی در نشستی صریح دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا" رییس‌جمهور با 26 نفر از نمایندگان احزاب سیاسی بامحوریت تاثیر مشکلات اقتصادی بر مشارکت در انتخابات، نشستی داشتند که مشروح سخنان حضرین در جلسه منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی جزئیاتی از اهم مسائل مطرح شده از سمت حاضران در نشست نمایندگان احزاب با رئیس‌جمهور و همچنین حواشی این جلسه را مطرح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درخواست حسین الله‌کرم از شورای نگهبان؛ شکایت 800 هزار نفر از حسن روحانی برای ردصلاحیتش کافی است حسین الله‌کرم گفت: پرونده شکایت 800‌هزار نفری و شکایت‌های متعدد دیگری که از آقای روحانی انجام شده است، یک پشتوانه کاملاً مردمی دارد که همین امر برای ردصلاحیتش کافی است. او افزود: به طور معمول ما باید شاهد ردصلاحیت روحانی باشیم، این حداقل خواسته مردم است، اما به نظر خیلی‌ها به دنبال این مسئله...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین الله کرم در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه‌های خود را در باره مسائل سیاسی بیان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصولگرایان خیالشان از فتح اکثریت کرسی های سبز پارلمان دوازدهم راحت است اما این به معنای یکدستی و همگرایی آنها نیست، چه آنکه اختلاف در این اردوگاه بر سر سهم هر تشکل از کرسی های مجلس آینده فضا را به سمتی برده است که بعید نیست چند لیست از این اردوگاه بیرون بیاید.