یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حسین الله کرم

حسین الله کرم

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین الله کرم در مصاحبه با روزنامه جوان دیدگاه‌های خود را در باره مسائل سیاسی بیان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصولگرایان خیالشان از فتح اکثریت کرسی های سبز پارلمان دوازدهم راحت است اما این به معنای یکدستی و همگرایی آنها نیست، چه آنکه اختلاف در این اردوگاه بر سر سهم هر تشکل از کرسی های مجلس آینده فضا را به سمتی برده است که بعید نیست چند لیست از این اردوگاه بیرون بیاید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پورمحمدی گفت: ما در شورای وحدت گفتمان شایسته سالاری را دنبال می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر به دنبال مجلسی توانمند و پویا هستیم باید افراد واجد شایستگی را شناسایی کنیم و به جامعه معرفی کنیم.

خبرگزاری تسنیم

دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: مهم است که مجلس متشکل از شایستگان شکل گیرد تا واقعا افرادی صلاحیت‌دار در مجلس که عصاره فضایل ملت دانسته می‌شود، حضور داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مروری بر پرونده مرگ النا، نوزادی شش‌ماهه که هفته گذشته در بیمارستان مفید تهران جان باخت شرق: پنجشنبه، 9 آذر روز خوبی نبود. صبح این روز، یک نوزاد شش‌ماهه به نام «النا» در بیمارستان مفید تهران جان باخت. مرگ تلخی که با حواشی و روایات مختلفی همراه بود. پدر و مادر النا از اهمال کادر پزشکی این بیمارستان برای پذیرش نوزادشان و رسیدگی دیرهنگام به وضعیت او به دلیل تحصن در حیاط بیمارستان می‌گویند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین الله کرم گفت: «من در یکی از مکاتبات با همسر اولم داشت تاکید کرده بودم که اگر شهید شدم، حتما ازدواج کنند، زیرا پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت با تارک‌الدنیا بودن، موافق نبودند. ایشان هم در مکاتبه‌ای همان را به من گفتند، لذا بعد از برگزاری سال ایشان، به فکر ازدواج افتادم و پس از بررسی با فردی از جنس ویژه ازدواج کردم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعتماد در گزارشی به فعالیت‌های حسین الله‌کرم پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

حسین الله کرم در توصیف همسر دومش می‌گوید: «ایشان همسر شهید است. 27 سال پس از شهادت همسرش با اراده فوق العاده‌ای به تربیت 3 فرزند خردسال شهید پرداخت و آنها را تا تحصیلات دانشگاهی و ازدواج موفق همراهی کرد، لذا ویژه هستند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد گزارشی از روند فعالیت‌های سیاسی حسین الله‌کرم دارد که در بخشی از آن به ماجرای ازدواج مجدد او اشاره کوتاهی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: فعال سیاسی اصولگرا درباره تاسیس حزب جدید در طیف اصولگرایان اظهار کرد: جریان الله کرم بخش کوچکی هستند و نمی توان گفت که یک جریان مجزا در میان اصولگرایان ایجاد کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت دفاع عراق از سقوط یک بالگرد نظامی این کشور و کشته شدن یک خلبان و مجروح شدن یک خلبان دیگر اطلاع داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: الله‌کرم و دوستانش هفته پیش جمع شدند که طی آن دبیرکل سابق انصار حزب‌الله بیانیه‌ای قرائت کند و «جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی» با نام اختصاری «رزما» رسما اعلام موجودیت نماید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حسین الله کرم»، فعال سیاسی اصولگرای «انقلابی» حزبی را با نام «جمعیت رزما» تاسیس کرد. «حسین الله کرم»، فعال سیاسی اصولگرای «انقلابی» حزبی را با نام «جمعیت رزما» تاسیس کرد. حزب جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی (رزما) اعلام موجودیت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن، عکسی از یک بیانیه ای با امضای حسین الله کرم را منتشر کرده که در آن برای تشکیل یک حزب جدید فراخوان داده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران مسئولان را مقصر بی حجابی در کشور دانست و گفت که گشت پلیس باید دوباره بازگردد.