شنبه 29 اردیبهشت 1403

حسین الله کرم

حسین الله کرم

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: رئیس شورای هماهنگی انصار حزب‌الله گفت: رئیسی در رقابت گفتمانی و دو قطبی موفق و پیروز انتخابات 1400 خواهد بود زیرا در رقابت گفتمانی به دلیل برخورداری از گفتمان تحول و مبارزه با فساد که همسو با نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم است، پیروز انتخابات خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

اساسا در یک نظام ریاستی هیچ یک از نامزدهای پوششی و همسو تا شب انتخابات به نفع دیگری کنار نمی روند تا فرصت بهره گیری از مناظره را از دست ندهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: دبیر شورای هماهنگی حزب‌الله گفت: حجت‌الاسلام رئیسی از سوی سه جریان اصولگرای وحدت، ائتلاف و پایداری مورد حمایت قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت درون گروهی اصولگرایان به همان اندازه که می‌تواند تکرار کننده اسفند 98 در خرداد 1400 باشد به همان میزان هم می‌تواند آتش زیرخاکستر اختلافات درون گروهی میان راستی‌ها را شعله‌ور کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده سپاه تهران، درباره اتحاد ارتش و سپاه در زمان جنگ، گفت: ارتش و سپاه در بیشتر عملیات‌ها کنار هم بودند و با هم تعامل، وحدت و یکپارچگی داشتند وقتی می‌خواهند در مملکت تفرقه به‌راه بیاندازند از جدایی آنها سخن می‌گویند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اصولگرایان تابستان انتخاباتی خود را با تنوع نامزدهای جبهه پایداری و ابهام حاصل از این تنوع، حل بحران ناکارآمدی با توسل به نامزد نظامی و گمانه‌زنی‌های ناتمام درباره حضور یا عدم حضور برخی از چهره‌های شناخته شده به پایان می‌رسانند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سکوت انتخاباتی میان اصولگرایان در مدت زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، گرچه سوال برانگیز است اما این تاخیر می‌تواند از یک سو نشان دهنده اطمینان راست سیاسی به پیروزی باشد و از دیگر سو حکایت از بیم چهره‌های این جریان از آغاز مجدد اختلافات.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب یزد در گزارشی نوشت: در شرایطی که نوه امام و اطرافیان وی کاندیداتوری در انتخابات 1400 را به شدت رد و نهی کرده‌اند اما برخی اصولگرایان از سوی وی اعلام کاندیداتوری کرده‌اند و سپس او را تخریب نیز می‌کنند!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از یک سال دیگر چهار انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس و خبرگان در ایران برگزار می‌شود این در حالی است که علاوه بر بحران اقتصادی، بیماری کرونا در ایران جولان می‌دهد بنابراین دولتمردان برای برگزاری انتخابات پرشور باید به وضع معیشت و سلامتی مردم توجه کنند و زمینه‌های پیشرفت را فراهم سازند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - احزاب و تشکل‌ها در دهه‌های اخیر تاثیر فراوانی در چگونگی شکل‌گیری نظام‌های انتخاباتی داشته‌اند. بر این اساس بررسی تاثیر مثبت و منفی این گروه‌ها بر نحوه برگزاری انتخابات در 1400 و انتخاب مدیران تصمیم‌ساز و اجرایی و تعیین ساختارهای اجتماعی جوامع ضروری به نظر می‌رسد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمان زیادی تا انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باقی مانده اما از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره کاندیداهای احتمالی این انتخابات آغاز شده است. اصولگرایان بر این باور هستند با پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری ریاست سه قوه را از آن خود خواهند کرد و اصلاح‌طلبان در تلاش هستند که نامزد خود را برای کسب پیروزی مجدد این حزب انتخاب کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نامزدهای بالقوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به فاصله یک سال تا این رویداد مهم و در میانه گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌های سیاسی - رسانه ای آرام آرام شناخته می‌شوند. گرچه نام‌های همیشگی و تکراری در صدر هستند اما نام چهره‌های جدید هم گاهی شنیده می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین الله کرم گفت: در انتخابات ریاست جمهوری 1400 رقابت اصلی میان یک نامزد اصولگرا و یک نامزد انقلابی خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین الله کرم به باشگاه خبرنگاران گفت: در انتخابات ریاست جمهوری 1400 رقابت اصلی میان یک نامزد اصولگرا و یک نامزد انقلابی خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

37 سال پیش در شامگاه 20 فروردین 1362 عملیات والفجر1 در محور فکه شمالی آغاز شد. عملیاتی که طی آن رضا چراغی، فرمانده لشکر27 مظلومانه به شهادت رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انصار حزب الله در اوایل دهه هفتاد به‌دست جمعی از رزمندگان با دغدغه‌های فرهنگی تاسیس‌شد. این در حالی است که اقدامات سلبی و سخت این گروه باعث‌شد نام انصار در رسانه‌ها مطرح شود. البته این گروه هیچ‌گاه به صورت مستقیم در معادلات سیاسی مربوط به اصولگرایان وزنه‌ای سنگین نبوده و خود هم داعیه فعالیت سیاسی ندارد.