یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

حسین الله کرم

حسین الله کرم

خبرگزاری مهر

این‌قصه در هیچ‌جنگی نمونه ندارد و الی یوم القیامه این‌زمینی که این‌ها مسلحش کردند، پاکسازی نمی‌شود. این‌مساله حجم عملیاتی را نشان می‌دهد که دنیا علیه ما انجام داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله سبحانی از مراجع عظام تقلید گفت: امکان تربیت دینی در آپارتمان وجود ندارد. از نظر اخلاقی ساخت آپارتمان صحیح نیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره جزییات تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا گفت: ما بحث‌های زیادی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی داشتیم. توافق دور از انتظار نیست و در راستای مسائل برجام شکل می‌گیرد. یعنی این توافق‌ها مقدماتی است برای نشستن طرفین پشت میز مذاکره.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین الله کرم در گفتگویی با خبرآنلاین به چهار روایت از جمهوری اسلامی، جریان انقلابی، غربگراها، آمریکا و ضدانقلاب در مسمومیت‌های اخیر اشاره کرد.

خبرگزاری تسنیم

مستند «رازهای عملیات فریب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی بررسی موشکافانه ای از عملیات کربلای 4 از زبان فرماندهان آن دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستند «رازهای عملیات فریب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم شفیعی بررسی موشکافانه ای از عملیات کربلای 4 از زبان فرماندهان آن دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسین الله کرم مهمان تلفنی برنامه جام انقلاب بود و درباره ماهیت کمپین «من وکالت می‌دهم» گفت: برای ابعاد این مسئله نخست باید به این سئوالات پاسخ داد که «وکالت به چه کسی داده می‌شود؟»

خبرگزاری مهر

چهل و پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «مردی با آرزوهای دور بُرد» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

چهل و پنجمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «مردی با آرزوهای دور بُرد» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کردند: مسائل فرهنگی بیشتر از آموزش سرچشمه می گیرد نه از فشار. اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم، درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای هماهنگی حزب الله با تاکید بر اینکه باید صف اعتراض با اغتشاش ضد انقلاب را جدا کرد، گفت: رئیس جمهور محترم در مصاحبه تلویزیونی گفتند این کار با ایجاد مکان هایی برای ایجاد اعتراض شدنی است و همچنین تشکیل و گسترش کرسی های آزاد اندیشی می تواند اعتراضات را به دور از اغتشاشات شکل دهد.

وب‌گاه گسترش

الله کرم گفت: قانون حجاب قانونی بسیار خوب و مطابق سنت و قوانین الهی است؛ لذا «بی‌حجاب» باید به آن تمکین کند تا از یک طرف جلوی آنارشیسم و بی‌قانونی گرفته شود و از طرفی دیگر قوانین الهی بر جامعه حاکم گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین الله‌کرم معتقد است که بدحجاب را باید با خشونت، مطیع قانون کرد.