شنبه 29 اردیبهشت 1403

حسین الله کرم

حسین الله کرم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

الله کرم گفت: قانون حجاب قانونی بسیار خوب و مطابق سنت و قوانین الهی است؛ لذا «بی‌حجاب» باید به آن تمکین کند تا از یک طرف جلوی آنارشیسم و بی‌قانونی گرفته شود و از طرفی دیگر قوانین الهی بر جامعه حاکم گردد.

خبرگزاری تسنیم

هفته شصت‌وسوم از رویداد «با این ستاره‌ها» شامگاه امروز با حضور محمدرضا طاهری و حسین طاهری در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزاری می‌شود.

وب‌گاه منیبان

عبدالحسین الله کرم، از سران گروه موسوم به انصار حزب الله، با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تهران و تهران مرکزی، به عنوان "سرمرست گروه آموزشی اندیشه سیاسی و مسائل ایران" دانشکده علوم سیاسی منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تخریب قالیباف از طریق فایل صوتی میتواند اساس آغاز نوعی رقابت سیاسی جدید باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: فعال سیاسی اصولگرا گفت: اگر جریان اصلاح طلب، کنار بکشد یا کنار زده شود، رقابت به داخل و میان اصولگرایان، کشیده می شود، آنگاه شاهد طیف بندی جدیدی در ساختار اصولگرایان خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره اتمام دوره عضویت محمود احمدی نژاد و اظهارات حسین‌الله کرم دبیر شورای حزب الله جمهوریت گفت: تعیین اشخاص حقیقی برای عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختیار رهبری است و هیچ کسی نمی تواند برای رهبری تعیین تکلیف کند، ایشان هر آنچه مصلحت بدانند عمل می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی تجدید عضویت احمدی نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رهبر انقلاب گفت: سیاست رهبری در این رابطه سیاست ویژه شخص ایشان است که شرایط کلی کشور را ارزیابی می کنند.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - مراسم سالگرد عملیات غرورآفرین مطلع الفجر روز شنبه با حضوربیش از چهار هزار نفر از قشرهای مختلف مردم، بسیجیان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسوولان کشوری و لشکری در محل اجرای این عملیات برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فعال سیاسی اصلاح طلب به شروط وزرات خارجه برای مذاکره با آمریکا واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی تصریح کرد: امام هیچ گاه از تصرف عراق و فتح بغداد سخن نگفت و حتی با ورود به خاک عراق هم بارها مخالفت کرد. محسن رضایی بعنوان فرمانده کل سپاه قبل از فتح خرمشهر بارها از امام خواهش کرد اجازه عبور از مرز و ورود به خاک عراق را بدهند، اما امام نپذیرفت و سرانجام در جلسه با فرماندهان نظامی پس از آزادی خرمشهر، با اصرارها و دلایل مرحوم تیمسار ظهیرنژاد سکوت کردند و در جلسه دوم با دلایل...

خبرگزاری مهر

همایش علمی «فرماندهی جنگ، خدمت یا خیانت؟» به همت انجمن اندیشه و قلم با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی شورای وحدت از تصمیم قطعی شورای وحدت به ادامه فعالیت‌ها در دور جدید خبر داد و گفت: راهبرد ما در 2 سال آینده سازماندهی و تشکیلات شورای وحدت برای ورود پرشور به انتخابات 1402 است.

خبرگزاری دانشجو

حسین الله کرم؛ رئیس شورای هماهنگی حزب الله در واکنش به اینکه کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم از توان کافی جهت حل بحران‌ها و پشت‌سر گذاشتن آنها برخوردار است؟ به خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: اگر بحران‌های مهم و کنونی کشور را در امور اقتصادی و سلامت ارزیابی کنیم، وزرای معرفی شده دولت سیزدهم می‌توانند عملکرد بهتری از وزرای این دو حوزه در دولت دوازدهم داشته باشند، چرا که اولا وزرای...

وب‌گاه الف

بیادی: مخاصمه بود نه مناظره. نیم بیشتر این نامزدها به فنون مناظره آشنا نبودند. اگر از روان‌شناسان سوال شود بیشتر این ها افسردگی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

داده کاوی ایرنا از شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد که پس از مناظره نخست روز گذشته، طیف مختلفی از کاربران شبکه های اجتماعی وارد گود شده و در نقد و حمایت از نامزدها اظهار نظر کردند.