شنبه 6 مرداد 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

خبرگزاری مهر

اخلاص، رفتار مردمی، سوز دینی، عشق به کار تبلیغی و تحمل مشکلات و سختی‌ها از ویژگی‌های خادمان فرهنگی در موسم حج است.

خبرگزاری مهر

آخرین مراسم دعای کمیل در مکه مکرمه در هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه موقت تهران گفت: از آنجایی که پیروزی رئیس جمهور با اکثریت نسبی مشخص می‌شود، هم نامزدها و هم هواداران و هم مردم باید از نتیجه تمکین کنند و اگر اعتراضی دارند از مسیر قانونی دنبال کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه تهران گفت: ارکان حاکمیت اسلامی مستقیم و غیرمستقیم به آرای مردم سپرده شده است و متکی به آرای عمومی است و عمدتا از طریق انتخابات صورت می‌گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب جمعه تهران گفت: ارکان حاکمیت اسلامی مستقیم و غیرمستقیم به آرای مردم سپرده شده است و متکی به آرای عمومی است و عمدتا از طریق انتخابات صورت می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری خطیب جمعه تهران خطیب جمعه موقت تهران، در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: خدای متعال در قرآن کریم خطاب به پیامبر (ص) و از طریق آن حضرت خطاب به همه مومنان این نکته را یادآوری می‌کند که شما در همه حال تصورات ذهنی، اندیشه‌هایتان و خلوتتان تحت نگاه خدای متعال است. خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: مومنین طبق قاعده زیست...

خبرگزاری مهر

خطیب جمعه تهران گفت: ارکان حاکمیت اسلامی مستقیم و غیرمستقیم به آرای مردم سپرده شده است و متکی به آرای عمومی است و عمدتا از طریق انتخابات صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

واژه تنزیل قرآن، علاوه بر معنای نازل شدن کلام خدا از آسمان به زمین، به تعبیری نازل‌ترین مرتبه کلام پروردگار است که در برابر ما قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

سریال «سلمان فارسی» این روزها در شاهرود به فیلمبرداری خودشان ادامه می‌دهند و تا پایان شهریورماه به شهرک غزالی برخواهند گشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباسی گفت: مشکلات امروز کشور ادامه خیانت‌های دولت‌های قبل است. ریل‌گذاری‌های این 3 سال باید ادامه یابد تا دستاوردهای دولت سیزدهم خود را نشان دهد. اکنون مشکلات تازه در حال حل شدن است. ما که نمی‌توانستیم در 3 سال آن همه خرابی را ترمیم کنیم.

وب‌گاه الف

معاون وزیر کشور گفت: دولت شهید رئیسی مدلی جدید در حکمرانی بود که الگوی مردم‌سالاری دینی را به همه جهان نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت در دهلی نو با سخنرانی شخصیت‌های برجسته سیاسی و علمی هند و ایران برگزار شد.

خبرگزاری مهر

روایتگر بعثه مقام معظم رهبری گفت: تاریخ شهر مدینه منوره و آثار تاریخی و مذهبی این شهر و همچنین، موقعیت مسجدالنبی (ص) در سلسله جلسات روایتگری مدینه‌شناسی برای زائران تبیین می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام مروی در دیدار با نویسندگان گفت: آستان قدس رضوی آماده همکاری با صاحبان قلم و اندیشه در حوزه ادبیات دینی، معرفت دینی، امام شناسی و... است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم گرامیداشت مجاهدان در غربت و شهیدان خدمت؛ شهید آیت الله رئیسی و شهید دکتر امیرعبداللهیان در هند برگزار شد.