شنبه 6 مرداد 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 14 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 14 تیر1403 ارائه شده است. امروز پنجشنبه 14 تیر / جوزا 1403 مصادف با 27 ذی القعده 1445، 4 ژوئیه 2024 م است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه فروش نفت قاچاقی و خرید گندم قاچاقی از کشتی‌های دوره‌گرد برای هیچ کشوری عزت نیست، گفت: یک روزی ایران حرف اول یا دوم را در اوپک می‌زد؛ امروز شرکت نفت ما از عرصه بازیگران نفت منطقه حذف شده و جای شرکت نفت 80 ساله ما را شرکت‌های مجهول الهویه گرفته‌اند. من می‌گویم این نوع رابطه جهانی قابل دوام و به مصلحت کشور نیست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه "گرمازدگی" عمده‌ترین چالش حوزه سلامت در مراسم اربعین امسال است، گفت: پیش‌بینی می‌شود برای اربعین 1403 در حدود 5 میلیون از هموطنان‌مان شرکت کنند.

وب‌گاه عصر ایران

اما برای زن ایرانی مطالبات دیگری نیز مطرح است: احترام به حقوق انسانی و اجتماعی‌شان: از مسائل مهم سال‌های اخیر برخوردهای خارج از چارچوب فرهنگ اسلامی، قانون، عرف و انسانیت است. باب شدن خشونت و بی‌حرمتی نسبت به زنان مخصوصاً خشونت زبانی از پشت تریبون‌های رسمی کشور خلاف سیره پیامبر اسلام است که معتقد بودند "زنان را تکریم نمی‌کنند مگر آنکه انسان‌های مکرم و زنان را خوار نمی‌شمارند مگر انسان‌های...

خبرگزاری تسنیم

هیأت انتخاب و داوری بخش «فیلم» شصت‌و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد - مهروشید که از 17 تا 20 شهریور به میزبانی انجمن سینمای جوانان ایران - دفتر مشهد برگزار می‌شود، معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

ارومیه - سخنرانی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع حامیانش در ارومیه گفت: من به عنوان فرزند آذربایجان به هیچ عنوان به شما دروغ نخواهم گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال سلمان فارسی در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می پردازد. سریال سلمان فارسی در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می پردازد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری در فاز جدید خود یعنی ایران، بار دیگر به...

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگسرای خانواده گفت: ویژه برنامه‌های هفته ملی خانواده با هدف اهمیت و عظمت ساختار خانواده از 11 تیر آغاز شده و تا 16 تیر در فرهنگسرای خانواده ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون تیراندازی در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، پیامی منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد میرزا محمدی، در محافل انس و معرفت مدینه منوره، فلسفه ارسال پیامبران الهی را نجات مردم و امت‌ها از ظلم، شرک، جهل و گمراهی و دعوت آنها به یکتاپرستی و توحید دانست.

وب‌گاه الف

رییس دیوان عالی کشور، از ابلاغ نظرات کارشناسی کارگروه‌های تخصصی دیوان عالی کشور به حوزه‌های قضایی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رییس دیوان عالی کشور، از ابلاغ نظرات کارشناسی کارگروه‌های تخصصی دیوان عالی کشور به حوزه‌های قضایی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، خانواده را اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیربنای جوامع و خاستگاه فرهنگ‌ها، تمدن‌ها و تاریخ بشر دانست.