جمعه 31 فروردین 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

وب‌گاه خبر آنلاین

پناهیان به انتقادات از اظهارات خود درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) واکنش نشان داد و گفت: این که ایشان گوشت تلخ بود، نظر من نیست بلکه از زبان حسودان گفتم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اصل حسادت منجر به کینه می‌شود، به حدی که می‌خواهی نعمت از محسود سلب شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین گرامیداشت شهدای تروریستی دمشق با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و دیگر مقامات لشکری و کشوری و آحاد مردم در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از مراسم بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی نظامیان صهیونیست به کنسولگری ایران در دمشق مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محمد باقر علوی تهرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و خصوص خود فراموشی گفت: خداوند در رحمت خود برخی از ویژگی‌ها را دارد، یکی از آنها این است که صدور رحمت را بر خودش واجب کرده است و دیگر اینکه رحمت خدا بی‌انتها است و محدودیت ندارد. وی افزود: همچنین رحمت خدا فراگیر است و شامل همه می‌شود و رحمت خدا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مستشاران نظامی ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه شهیدان "سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا (علی) زاهدی " و سردار سرلشکر پاسدار محمد هادی حاج رحیمی" و شهدای همراهشان "شهیدان حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید عباس صالحی روزبهانی صبح امروز یکشنبه (19 فروردین ماه) با...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«تمامی عبارات بکار برده شده من از زبان حسودانی بود که طاقت عدالت امیرالمومنین (ع) را نداشتند.» پناهیان در رابطه با ویدیو دست به دست شده از صحبت های خود تحت عنوان گوشت تلخ بودن امیرالمومنین و پیامبر (ص) در برنامه سحرگاهی توضیحاتی داد. وی در پاسخ به شبهاتی پیرامون صحبت‌های سحرگاهی گفت: تمامی عبارات بکار برده شده من از زبان حسودانی بود که طاقت عدالت امیرالمومنین (ع) را نداشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: هر چند شهادت سردار زاهدی و دیگر همراهانش در حادثه تروریستی دمشق، به دست پست‌ترین مخلوقات برای ما سنگین است اما مجاهدت و فداکاری‌های آنان برای پاسداران و جبهه مقاومت انگیزه‌آفرین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان توهین آمیز علیرضا پناهیان درباره پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) با واکنش‌هایی روبه‌رو شده است.

خبرگزاری تسنیم

جزء بیست و هفتم قرآن را با ترتیل شهریار پرهیزگار، معتز آقایی و عباس امام جمعه می‌شنوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله محمد عندلیب همدانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان توهین آمیز علیرضا پناهیان در مورد پیامبر اسلام (ص) و حضرت علی (ع) نوشت: پناه به خداوند می‌برم از هتاکی و بی ادبی و جسارت به ساحت مقدس نبی رحمت و محضر مبارک امیرالمؤمنین (علیهماالسلام) لقب گوشت تلخ سزاوار خود این گوینده جسور است. آیت الله محمد عندلیب همدانی استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم در واکنش به سخنان توهین...

وب‌گاه فرارو

در کشور‌هایی مانند ایران و عراق هلال ماه در شامگاه 21 فروردین با چشم غیرمسلح قابل مشاهده است و در صورت شرایط مساعد جوی و مشاهده هلال ماه شوال، رمضان 29 روزه به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس مذهبی با اشاره به اهمیت سحر‌های ماه رمضان گفت که اگر مسلمانان به دستورات جامع کتاب قرآن عمل نمایند روی ذلت و خواری را نخواهند دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

درمورد گروه‌های تروریستی که هر چند روز یک بار آتش به سمت سینه حافظان امنیت نشانه می‌روند نیز حجت تمام شده و چاره‌ای جز تیغ عدالت باقی نمانده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسول جعفریان به اظهارات جنجالی پناهیان درباره پیامبر اسلام واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو ستاد استهلال استان تهران گفت به نظر می رسد در اکثر کشورهای مسلمان در شامگاه سه‌شنبه 21 فروردین 1403 عید فطر اعلام شود.