چهارشنبه 18 مهر 1403

حضور قهرمان جهان در کسوت مربی در لیگ برتر کشتی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حضور قهرمان جهان در کسوت مربی در لیگ برتر کشتی

تهران - ایرنا - مهدی تقوی دارنده دو مدال طلای قهرمانی جهان که سال گذشته به طور رسمی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، قرار است در کسوت سرمربی با تیم سایپای خزر در لیگ برتر کشتی آزاد حضور پیدا کند.

تیم سایپا خزر که چند روز قبل آمادگی رسمی خود را برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام (ره) اعلام کرده بود، امروز (شنبه) قرارداد 6 کشتی‌گیر را ثبت کرد. مهدی تقوی که سرمربیگری این تیم را برعهده دارد، به عنوان نماینده باشگاه سایپاخزر در جریان ثبت قرارداد کشتی گیران، آن‌ها را همراهی می‌کرد.

در نهایت امروز عزت الله اکبری، علی شعبانی، سیداحمد محمدی، دانیال حجتی، ابوالفضل حاجی پور و مهرشاد اکبری قراردادشان را با تیم سایپاخزر امضا کردند.

همچنین بعد از اینکه سال گذشته تیم اترک خراسان شمالی در لیگ برتر کشتی آزاد حاضر شد و به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد و در جام باشگاه های جهان هم سوم شد، برای فصل جدید لیگ برتر هم نماینده بجنورد اعلام آمادگی کرده است.

شهرداری بجنورد آمادگی خود را برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد، جام یادگار امام (ره) اعلام کرده و بدین ترتیب نماینده استان خراسان شمالی در این فصل با این نام در مسابقات حاضر خواهد شد.

خبر دیگر از لیگ برتر کشتی اینکه تیم هیات کشتی یزد که به عنوان نماینده استان یزد برای نخستین بار در لیگ برتر کشتی فرنگی، جام یادگار امام (ره) شرکت خواهد کرد، مدیرفنی، سرمربی و سرپرست خود را معرفی کرده است. بر اساس نامه‌ای که به سازمان لیگ کشتی ارسال شده، بهرام مشتاقی به عنوان مدیرفنی، ملک محمد بویری به عنوان سرمربی و سیدعلی رفوگر به عنوان سرپرست تیم هیات کشتی یزد معرفی شدند

*س_برچسب‌ها_س*