دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

حضور پرشور مردم در راهپیمایی باعث تعالی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
حضور پرشور مردم در راهپیمایی باعث تعالی انقلاب اسلامی است

تایباد مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، باعث انرژی مضاعف به حرکت رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران است.

تایباد مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، باعث انرژی مضاعف به حرکت رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین رضا اسلامی فر صبح شنبه در جمع پر شور مردم تایباد در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی امروز، انرژی مضاعفی به حرکت رو به رشد و تعالی انقلاب اسلامی ایران است، چنانچه روز به روز چهل و چهار سال اخیر چنین بوده است.

مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: دشمن فهمیده است که اگر ایران یک ابر قدرت اقتصادی شود، رشد اسلام در جهان غیرقابل کنترل است.

وی گفت: خداوند متعال پیامبران عظیم الشان و کتاب‌های آسمانی را برای قیام به حق و برقراری قسط و عدل بر مردم دنیا فرستاد و این پیام قرآن را امام خمینی (ره) به عنوان عالمی بزرگوار و فیلسوفی بزرگ دریافت و در دنیا متبلور کرد.

حجت الاسلام اسلامی فر افزود: انقلاب اسلامی ایران زمانی ایجاد شد که جوامع بشری یا باید زیر پرچم کمونیست شرق یا پرچم سکولار غرب بودند، اما امام (ره) نشان داد می‌شود زیر پرچم قرآن قرار گرفت و ملت ایران این پیام را دریافت کرد، انقلاب کرد و از این پرچم دفاع کرد و می‌بینیم روز به روز نام قرآن و سخن و یاد خاتم الانبیا (ص) در عالم طنین انداز می‌شود.

مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گرایش به سمت اسلام در غرب و بیداری اسلامی در خاورمیانه از نمونه‌های اثرگذازی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: برخی‌ها از همان ابتدا پرچم دشمنی را برداشتند و سعی کردند مسیر را تغییر دهند، می‌گویند به دنیا چکار دارید؟ ما به آنها کاری نداریم، آنها علم دشمنی را علیه انقلاب ما برداشتند و قرآن کریم هم همین موضوع را تاکید دارد که «کفار تا وقتی اسلام را از شما نگیرند، دست از دشمنی بر نمی‌دارند».

وی تاکید کرد: خداوند متعال دستور می‌دهد «تمام توان و برنامه ریزی کفار برای این است که شما را از دین شما برگردانند»، ما می‌خواستیم آزاد، مسلمان و پیرو قرآن زندگی کنیم، اما آنها ترور انجام دادند، جنگ سخت 8 ساله را تحمیل کردند، جنگ نرم را آغاز کردند و تحریم‌های ظالمانه را بر ما تحمیل کردند تا آرامش را از ما بگیرند، وقتی دیدند نمی‌توانند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند، داعش را ایجاد کردند تا اسلام هراسی را ترویج کنند، اما باز هم سرداران سپاه اسلام و مسلمانان از تمام جهان اسلام تحت فرماندهی حاج قاسم سلیمانی حکومت خودخوانده آنان را نابود کردند.

حجت الاسلام اسلامی فر تصریح کرد: اخیراً رو به قرآن سوزی آوردند و به ساحت این کتاب آسمانی توهین می‌کنند، این اعمال از حسادت آنها به اسلام و رشد علمی، نظامی و فن آوری کشور را ببینند، سال‌ها است برای به زانو درآوردن این کشور اسلامی که ملتش با هر قوم و مذهب و دینی در حال رشد است، هجوم همه جانبه آوردند.

مدیر حوزه علمیه فاضلیه مشهد گفت: آنها فهمیدند اگر ایران از نظر اقتصادی این گردنه‌ها را بگذراند و بتواند یک ابر قدرت اقتصادی شود، رشد اسلام در دنیا غیر قابل کنترل خواهد شد. ما در کشور خود از دشمن خارجی نباید بترسیم زیرا پیامبر اسلام در مسجد العباده دعا کرد که دشمن خارجی بر ملت ما مسلط نشود، به قحطی از بین نرود و بحث و مشکلات امت من را تفرقه نباشد، خداوند فرمود دو دعای اول را پذیرفتم اما امتحان امت اسلام در این است که آیا متحد هستند یا خیر؟

وی ادامه داد: مشکل امت اسلام با این دعای پیامبر دشمن خارجی نیست، بلکه موضوع داخلی است. در ایران رهبری آیت الله خامنه ای و حمایت مردم از ایشان وجود دارد و باید مراقبت کنیم تا دشمنان ما این اتحاد و وحدت‌را خدشه دار نکنند.

گفتنی است؛ مراسم راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور در شهر تایباد (مرکز شهرستان) و همچنین دو شهر تابعه کاریز (بخش مرکزی) و مشهدریزه (بخش میان ولایت) با حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان، ائمه جمعه، جماعات و مدیران حوزه‌های علمیه تسنن و تشیع و مدیران دستگاه‌های اجرایی، قضائی و نظامی برگزار شد.