چهارشنبه 18 مهر 1403

حضور پزشکیان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حضور پزشکیان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها

طبق اعلام مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، صبح روز شنبه 21 مهرماه با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

سید احمدرضا خضری اعلام کرد: مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید 1404 _ 1403، با حضور رئیس جمهور، صبح روز شنبه 21 مهرماه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: آئین رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی طبق روال سنوات گذشته، با حضور دکتر مسعود پزشکیان و جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران و دست‌اندرکاران آموزش عالی کشور برگزار می‌شود و در آن علاوه بر سخنرانی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ یک دانشجو، یک استاد و یک کارمند آموزش عالی نیز به نمایندگی از این سه قشر، دیدگاه‌ها و نظرات خود را با رئیس‌جمهور در میان خواهند گذاشت.

خبر مرتبط رئیس جمهور به استانداران جدید چه توصیه‌ای کرد؟

رئیس جمهور از استانداران خراسان رضوی، فارس و یزد خواست همه تلاش خود را برای تحقق گفتمان وفاق ملی و بکارگیری مدیران بر اساس توانمندی‌ها فارغ از جنسیت و باور و قومیت به کار بگیرند.

مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: همچنین در این آئین، از نفرات برتر آزمون سراسری 1403 نیز تجلیل خواهد شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

حضور پزشکیان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها 2