چهارشنبه 11 مهر 1403

حضور کارافرین اردبیلی به عنوان نماینده ایران در مجمع جهانی توسعه تجارت و صادرات سازمان ملل متحد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حضور کارافرین اردبیلی به عنوان نماینده ایران در مجمع جهانی توسعه تجارت و صادرات سازمان ملل متحد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با دعوت رسمی معاون رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مغولستان به عنوان میزبان این مجمع و مدیر مرکز تجارت جهانی سازمان ملل متحد اقای دکتر علی افضلی به عنوان نماینده ایران در این مجمع حاضر شدند. بیستمین مجمع بعد از بحران کرونا به میزبانی مغولستان در اولان باتور در تاریخ 26 تا 29 ژوئن 2023 برگزار شد. این مجمع برای توسعه صادرات و تجارت به ویژه استفاده...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با دعوت رسمی معاون رئیس جمهور و وزیر اقتصاد مغولستان به عنوان میزبان این مجمع و مدیر مرکز تجارت جهانی سازمان ملل متحد اقای دکتر علی افضلی به عنوان نماینده ایران در این مجمع حاضر شدند.

بیستمین مجمع بعد از بحران کرونا به میزبانی مغولستان در اولان باتور در تاریخ 26 تا 29 ژوئن 2023 برگزار شد.

این مجمع برای توسعه صادرات و تجارت به ویژه استفاده از ظرفیت‌های کشور‌های درحال توسعه با شعار ارگانیک، دیجیتال، پایدار در عرصه بین الملل با همکاری دولت‌ها سازمان‌های بین المللی و شرکت‌های بزرگ جهانی برای رفع چالش‌ها و همکاری‌های بیشتر میان کشور‌ها و شرکت‌ها برگزار شد؛ که در جلسه B2B نماینده ایران از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و کارافرینان ایرانی و توانایی‌های صادرات مطالبی را ارائه کردند.

ایشان در نشست B2B نمای کلی از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در زمینه هوش مصنوعی، گردشگری، تجهیزات پزشکی، استارت اپ‌های حوزه اموزش، و دیگر توانمندی‌های ایران متخصصان ایرانی را ارائه کردند.

رئیس جمهور مغولستان، نمایندگان بسیاری از کشور‌ها، معاون مدیرکل سازمان ملل متحد و رئیس مرکز تجارت جهانی سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های مهم جهانی مهمان این مجمع بودند.