پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود، صبح پنجشنبه (14 اردیبهشت) در صدر هیات عالی قضایی وارد سنندج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: کارشناس بازار مسکن با انتقاد از طرح‌ها و سیاست‌های بخش مسکن و اجاره گفت: در حالی که دولت هر روز برای مرغ و تخم‌مرغ و خیلی چیزهای دیگر قیمت‌گذاری می‌کند بخش مسکن که بیشترین درآمد خانوارها را می‌بلعد، رها شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تفاوت احمدی‌نژاد 15 سال قبل با ابراهیم رییسی امروز البته در این است که اولی می‌خواست خود را قهرمان مبارزه با فساد و مافیا نشان دهد و در دل لایه‌هایی از جامعه جا باز کند اما رییس جمهور فعلی ادبیات اختصاصی و گفتمان مهیج ندارد و تنها تکرار کننده گفتمان رسمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از ماموریت‌های قوه قضاییه، احیای حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اتفاق ویژه‌ای که در استیضاح روز یکشنبه وزیر صمت رخ داد این بود که از شخص رییس جمهوری که آمده بود تا نگذارد وزیر بیفتد تا خود رضا فاطمی امین که از اسب وزارت افتاد همچنین نمایندگان مجموعا 27 بار کلمه "مافیا" را به کار بردند و مشکلات را گردن مافیای خودرو انداختند.

وب‌گاه الف

معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از ماموریت‌های قوه قضاییه، احیای حقوق عامه، گسترش عدل و آزادی‌های مشروع است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رحیم پور ازغدی درباره علیرضا اکبری که به جرم جاسوسی اعدام شد گفت: خدا وقتی آدم را رها می کند خریت مرز نمی شناسد. نجاست و طهارت را رعایت می کند جاسوسی هم می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هجدهمین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضائیه با محوریت ارائه گزارش درباره شناسایی و اصلاح ساختارهای فساد زا در بیرون قوه قضائیه برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء (ع) هرمز از توقیف 20 دستگاه موتورشارژی به علت کشف حجاب در طرح عفاف و حجاب خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مشکلات واگذاری اراضی شهرک وحدت سنندج در آستانه سفر رئیس قوه قضاییه به استان کردستان پس از 25 سال حل شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری سال 1402 آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهرداد خدیر در «عصر ایران» نوشت: تفاوت احمدی‌نژاد 15 سال قبل با ابراهیم رییسی امروز البته در این است که اولی می‌خواست خود را قهرمان مبارزه با فساد و مافیا نشان دهد و در دل لایه‌هایی از جامعه جا باز کند اما رییس جمهور فعلی ادبیات اختصاصی و گفتمان مهیج ندارد و تنها تکرار کننده گفتمان رسمی است و هر گاه می خواهد ابتکاری به خرج دهد و از خود سخنی بگوید درنمی‌آید مثل مافیای اخیر که گفت:«طبیعی...

خبرگزاری مهر

بررسی، شناسایی و اصلاح ساختارهای فسادزا در خارج از دستگاه قضائی در جلسه قرارگاه پیگیری فرامین رهبری در قوه قضائیه انجام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

20 موتور شارژی به علت کشف حجاب در جزیره هرمز توقیف شد.