پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه هدف قوه قضائیه اجرای عدالت، رضایتمندی مردم و احقاق حق است، گفت: برای از بین بردن 210 بستر فسادزای بیرون از قوه برنامه ریزی جدی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراز نوشت: احتمالا زهرا و اعظم کونانی افراد اصلی این ماجرا نباشند و شرکت «رادین مبین غرب» تنها به نام آنها ثبت شده باشد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس منطقه 2 سازمان بازرسی و بازرس کل استان خراسان رضوی گفت: 90 درصد جرائم و تخلفاتی که در این سازمان به تشکیل پرونده منجر شده است، ناشی از عدم آگاهی عوامل اجرایی از قوانین و مقررات است.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دادستان کل کشور که در قالب هیات عالی قضایی به ریاست حجت الاسلام اژه ای رییس قوه قضاییه به استان کردستان سفر کرده است صبح امروز پنجشنبه از کارخانه نساجی «شین بافت» سنندج بازدید کرد و در جریان وضعیت و نحوه فعالیت این کارخانه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به سنندج اهداف سفر هیات عالی قضایی به استان کردستان را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، شاید کمتر کسی پیدا شود که این روزها مواجه‌ای با اخبار مرتبط با خودرو نداشته باشد. از گرانی افسارگسیخته خودروها در هفته‌های گذشته که سرتیتر رسانه‌ها بود تا اظهارات بعضا قابل تامل برخی از نمایندگان مجلس درباره صنعت خودرو و جلوگیری هیات عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام از واردات خودروهای کارکرده، از جمله موضوعاتی است که در ماه‌های گذشته کم و بیش...

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضائیه گفت: اگرچه مسئله فرهنگ و امنیت مهم است و باید باشد اما امروز اقتصاد مهم‌ترین موضوع در کشور است چرا که دشمن از این طریق دنبال ضربه زدن است.

خبرگزاری مهر

مرکز رسانه قوه قضائیه، جزئیات بیستمین سفر استانی رئیس عدلیه به استان کردستان را اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

کانال 12 عبری گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از سفر وزیر جنگ خود به آمریکا برای حضور در جلسات امنیتی جلوگیری کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: کردستان از آغاز انقلاب تاکنون خدمات زیادی به نظام کرده و فداکاری های زیادی از خود نشان داده است و از انسان های فرهیخته و مواهب الهی و طبیعی زیادی هم برخوردار است.

خبرگزاری میزان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه صبح امروز پنجشنبه (14 اردیبهشت 1402) در بیستمین سفر استانی خود و در صدر یک هیأت عالی قضایی وارد استان کردستان شد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضاییه گفت: بررسی مسائل اقتصادی کردستان در سالی که به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام گرفته در کنار اشتغال و امنیت سرمایه گذاری از جمله اهداف سفر به کردستان است.