پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: درویشیان گفت: تفاهم‌نامه‌ای از تابستان 1400 و قبل از تشکیل کابینه دولت سیزدهم بین یک شرکت شبه کاغذی غیرمرتبط (رادین مبین غرب) با آن خودروساز منعقد و طبق مستندات بدست آمده، با کارسازی یکی از مسؤلان وقت در مجلس نسبت به واگذاری بیش از یکصد خودرو به قیمت کارخانه و بدون قرعه‌کشی به تعدادی از ایشان و براساس معرفی و واسطه‌گری شرکت صوری مذکور انجام شده و این رویه تا اواسط 1401 ادامه...

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس قوه قضائیه فردا پنجشنبه همراه با معاونین خود برای بررسی وضعیت امور قضائی کردستان به این استان سفر می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در پی دستور رئیس قوه قضایی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

در کمتر از 48 ساعت از دستور رئیس قوه قضاییه دستور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد با یک روحانی صادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

سپاه از توقیف 20 دستگاه موتورشارژی به علت کشف حجاب در طرح عفاف و حجاب خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان تهران در پی دستور رئیس قوه قضاییه برای پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، از صدور کیفرخواست برای راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی دستور رئیس قوه قضایی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.

خبرگزاری تسنیم

در پی دستور رئیس قوه قضائیه برای پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی خبر داد.

خبرگزاری میزان

رئیس عدلیه در بیستمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، فردا پنجشنبه (14 اردیبهشت) در صدر هیئت عالی قضایی به استان کردستان سفر خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سی و هفتمین جلسه کارگروه «ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی» با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های عضو به ریاست حجت‌الاسلام حامد حاجی‌ملامیرزایی برگزار شد. در این نشست حامد حاجی‌ملامیرزایی رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با بررسی گزارش تخلفات شرکت‌های ارسال پیامک انبوه و انتقاد‌هایی که به رویه فعالیت...

وب‌گاه مشرق نیوز

در پی دستور رئیس قوه قضائی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه در بیستمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، فردا پنجشنبه (14 اردیبهشت) در صدر هیئت عالی قضایی به استان کردستان سفر خواهد کرد.