پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

حقوقی و قضایی

حقوقی و قضایی

وب‌گاه عصر ایران

اتفاق ویژه‌ای که در استیضاح روز یکشنبه وزیر صمت رخ داد این بود که از شخص رییس جمهوری که آمده بود تا نگذارد وزیر بیفتد تا خود رضا فاطمی امین که از اسب وزارت افتاد همچنین نمایندگان مجموعا 27 بار کلمه "مافیا" را به کار بردند و مشکلات را گردن مافیای خودرو انداختند. آقای رییسی البته گفت وقتی قیمت خودرو بالا باشد طبیعی است که مافیا شکل گیرد! این در حالی است که پس از احمدی‌نژاد دیگر این اصطلاح...

خبرگزاری مهر

در پی دستور رئیس قوه قضائی مبنی بر پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، کیفرخواست راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان تهران در پی دستور رئیس قوه قضاییه برای پیگیری فوری و قاطع با عوامل مجروح کردن چند طلبه در برخی نقاط کشور، از صدور کیفرخواست برای راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز آمار اطلاعات قوه قضاییه گفت: تمام تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا با بهره گیری از فناوری‌های نوین اتقان آرای قضایی صورت گیرد.

وب‌گاه گسترش

نماینده ویژه رئیس‌جمهور درباره آخرین اخبار پیگیری پرونده واگذاری رانتی خودرو گفت: در پی دستور رئیس‌جمهور برای بررسی موضوع، بلافاصله با وزارت صمت و خودروسازان مکاتبه کردیم و از آنها در این خصوص توضیح خواستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید: ما در دو سه سال اخیر برنامه‌ای داشتیم که در صندوق اعتباری هنر هم اعضاء را افزایش بدهیم و هم سطح خدمات را بالا ببریم. این خبرهای اشتباه و غلط هم جزو همان رفتارهای فیک‌نیوزی است.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه وزیر دادگستری را مکلف کرد تمامی لوایح معطل مانده در حوزه صیانت و حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در دولت و مجلس را احصاء و پیگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شهواری را به ریاست کل دادگستری استان لرستان منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

با حکم رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین شهواری رئیس کل دادگستری استان لرستان شد.