پنج‌شنبه 14 تیر 1403

حمایت وزیر خارجه احمدی‌نژاد از جلیلی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حمایت وزیر خارجه احمدی‌نژاد از جلیلی

منوچهر متکی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست گروهی از معلمان آموزش و پرورش سراسر کشور در محل ستاد مردمی جلیلی حاضر شد.

این نشست با حضور سردار نوعی اقدم و معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید و به بحث و بررسی در خصوص جایگاه و نقش و چالش‌های آموزش و پرورش پرداخت.

متکی ضمن یادآوری دوران خدمت خویش در آموزش و پرورش از سال 1353 تا 1359 به اهمیت نگاه راهبردی به آموزش و پرورش کارآمد و جایگاه آن در قانون اساسی کشور و اصلاح رویه‌های آموزش رایگان پرداخت.

او همچنین دولت جلیلی را ادامه دهنده سیاست‌های خوب دولت شهید رئیسی با قوت بیشتر دانست.

متکی سیاست خارجی دولت یازدهم و دوازدهم را تشریح کرد و گفت: نان و آب و غذا مردم را به برجام گره زدند و خیال می کردند موفق هستند، اما اینگونه نبود.

نماینده تهران افزود: واقعیت را به مردم بگویید در دولت خاتمی هسته‌ای را تعطیل کردید و در اواخر همان دولت فهمیدید و خودتان پلمب‌ها را باز کردید.

وی اضافه کرد: ما باید سیاست‌های مقام معظم رهبری که برگرفته از دیدگاه امام در سیاست خارجه است را دنبال کنیم.

متکی گفت: در دولت روحانی اعتقاد آن‌ها به کدخدا بود که دیدند آن‌ها به وعده‌های خود وفادار نیستند و مشکلات زیادی را برای مردم عزیز ما ایجاد کردند.

وی افزود: اقای جلیلی مخالف مذاکره نیست، بلکه منافع مردم و کشور برایش اهمیت دارد. انتخاب مهمی را در پیش داریم. به صراحت از آقای جلیلی نماینده جریان انقلاب حمایت خواهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس