شنبه 15 اردیبهشت 1403

حمله تروریستی

حمله تروریستی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر اردوغان به عراق آن هم در شرایطی که معادلات خاورمیانه به واسطه بحران غزه پیچیده تر شده، پرحاشیه شده و در باب آن فرضیه های متفاوتی مطرح است. گروهی با استناد به توافق نامه های امضا شده میان عراق، ترکیه، امارات و قطر از خیز سلطان برای دور زدن کریدور اروپا - خاورمیانه ای بایدن می گویند.

خبرگزاری تسنیم

شهید جلادتی 13 فروردین سال 1403 در حمله تروریستی رژیم‌صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، همراه سردارانی چون محمدرضا زاهدی و محمد هادی رحیمی به شهادت رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به تصویب قانون مصادره دارایی‌های مسدود شده این کشور از سوی آمریکا، خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشورهای غیردوست شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همکاری نظامی ایران و روسیه بالاخص پس از افزایش تنش‌ها میان تهران و تل آویو و قرارگرفتن خاورمیانه در آستانه جنگ تمام عیار، به نگرانی اصلی مقام های اسرائیلی تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جبهه شمالی ناآرام است و حالا پس از رسانه ای شدن حمله اسرائیل به رفح، احتمال رویارویی این رژیم و حزب الله نیز افزایش یافته است؛ رویارویی که به واسطه هم صدایی اعضای مقاومت با حزب الله لبنان می تواند پرهزینه باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا آذرنگ خبر از آسیب دیدن سعید آقاخانی کارگردان در پشت صحنه سریال را داد. حمیدرضا آذرنگ خبر از آسیب دیدن سعید آقاخانی کارگردان در پشت صحنه سریال را داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ او افزود: در داستان سریال نون خ قرار نبود «نوری» از کوه بیفته و جا بمونه... تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع در اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت جهت حفظ و توسعه بیشتر اعتماد، دوستی و حسن همجواری متقابل بین کشورهای عضو یک اصل و الزام راهبردی به شمار می رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دفاع گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوزگری رژیم صهیونیستی صرفاً یک اعلان هشدار محدود با هدف ایجاد بازدارندگی و در عین حال پرهیز از گسترش درگیری بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع گفت: بسیاری از بحرانها و جنگهای چند دهه اخیر به ویژه در عراق، افغانستان، اوکراین و فلسطین نتیجه رویکردها و سیاستهای سلطه طلبانه و تمامیت خواهانه غرب و ناتو بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله پهپادی نیروهای امنیتی در حاشیه زاهدان به خودروی تروریست‌ها منجر به هلاکت دو تروریست شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن اظهار داشت: در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است.

خبرگزاری میزان

رئیس‌جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.