پنج‌شنبه 1 شهریور 1403

حمله سنگین یمن به کشتی اسرائیلی در خلیج عدن

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حمله سنگین یمن به کشتی اسرائیلی در خلیج عدن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن یکشنبه شب از حملات موشکی و پهپادی علیه اهداف رژیم صهیونیستی خبر داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای دریایی، موشکی و پهپادی یمن عملیات مشترکی را علیه کشتی اسرائیلی (MSC UNIFIC) در خلیج عدن انجام دادند.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن همچنین اهداف نظامی دشمن اسرائیلی را در منطقه ام الرشراش (ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی با پهپاد هدف قرار دادند.

خبر مرتبط حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان اسرائیل

گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات‌های جدیدی را در دویست و هشتاد و دومین روز عملیات طوفان الاقصی به انجام رساندند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: ما مجدداً از همه ارتش‌های عربی و اسلامی دعوت می‌کنیم تا به وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم فلسطین عمل کنند.

سریع همچنین گفت: ما آمادگی کامل خود را برای انجام عملیات نظامی مشترک با هر طرف عربی یا اسلامی که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کند، اعلام می‌کنیم.

وی در پایان تاکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند متوقف نخواهد شد مگر اینکه تجاوز نظامی به غزه متوقف و محاصره مردم فلسطین در این باریکه رفع شود.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن طی ماه‌های اخیر در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چندین کشتی صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

حمله سنگین یمن به کشتی اسرائیلی در خلیج عدن 2