شنبه 14 مهر 1403

حمله موشکی حزب‌الله به پادگان صهیونیستی در جولان اشغالی

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
حمله موشکی حزب‌الله به پادگان صهیونیستی در جولان اشغالی

جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حمله به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی، پادگان «معالیه گولانی» این رژیم در جولان اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داد.

جنبش حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک پادگان رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی هدف حمله موشکی قرار گرفت.

در بیانیه جنبش حزب‌الله آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه رأس ساعت 16:00 (به وقت محلی) پادگان معالیه گولانی را موشکباران کردند.

المنار همچنین از وقوع چند انفجار و به صدا درآمدن آژیرهای خطر در دو شهرک صهیونیستی المطله و مسکاف عام در اصبع الجلیل خبر داد.

همچنین با ادامه حملات موشکی حزب‌الله، آژیرهای خطر در کرمئیل، سخنین و طبریا در مرکز الجلیل به صدا درآمد.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از 110 موشک از لبنان به سمت فلسطین اشغالی و اصابت موشک‌هایی به الجلیل علیا و الجلیل مرکزی طی امروز شنبه خبر داد.

برخی منابع صهیونیستی نیز از حمله موشکی حزب‌الله به «دیر الأسد» و «الکرمل» در شمال فلسطین اشغالی و زخمی شدن دستکم 3 صهیونیست خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که حملات تا این لحظه، همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.