یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا 10 سال از تحصیل محروم خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع گفت: بسیاری از بحرانها و جنگهای چند دهه اخیر به ویژه در عراق، افغانستان، اوکراین و فلسطین نتیجه رویکردها و سیاستهای سلطه طلبانه و تمامیت خواهانه غرب و ناتو بوده است.

وب‌گاه الف

مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان از آبگیری بخشی از تالاب جازموریان محدوده این استان در پی بارندگی‌های اخیر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: پاکسازی تروریسم از درون جغرافیای سازمان شانگهای به عنوان یک اولویت مهم، یک اصل راهبردی به شمار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر آلمان در چین روز گذشته در پی دستگیری چند مظنون به جاسوسی برای پکن به وزارت خارجه این کشور احضار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی بارندگی‌های اخیر استان سیستان و بلوچستان تالاب جازموریان دوباره جان گرفت. در پی بارندگی‌های اخیر استان سیستان و بلوچستان تالاب جازموریان دوباره جان گرفت. به گزارش عرشه آنلاین؛ محمدرضا علیمرادی از آبگیری بخش قابل توجهی از تالاب هامون جازموریان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز چهارشنبه در راه‌های استان آغاز شد و محور کندوان در صورت بار ترافیکی عصر امروز طبق اعلام پلیس راه یکطرفه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از دستگیری چهار مظنون در آلمان به اتهام جاسوسی برای چین، سفیر آلمان در پکن احضار شد. پاتریشیا فلور، سفیر آلمان روز پنجشنبه در سرویس پیام کوتاه ایکس نوشت: وی امروز به وزارت خارجه احضار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک محمودی، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متأثر از این پدیده گفت: از 04 تا 07 اردیبهشت 1403 و تا ساعت 5 بامداد جمعه 11 استان (اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد) و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند. وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آبخیزداری سازمان جنگل‌ها گفت: اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری کاهش 70 درصدی خسارت سیل و استحصال آب 500 تا هزار مترمکعب در هکتار را به همراه دارد.

خبرگزاری تسنیم

ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شهرستان های زیرکوه و حاجی آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین، متاسفانه حدود 60 نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام امکانات خود را برای این انر بسیج کرده بودند، به آزمون نرسیدند. در شهرستان های زیرکوه و حاجی آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین، متاسفانه حدود 60 نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام امکانات خود را برای...

خبرگزاری میزان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارائه کرده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود 50 داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.