سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی وقوع آتش سوزی گسترده در محل دفن زباله در شرق دهلی آتش نشان ها به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت با اعلام شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران، گفت: جمهوری اسلامی از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رفسنجان از جزئیات حادثه برخورد صاعقه با یک مرد خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حدود 20 سال پیش در چنین روزهایی مردم تهران شاهد وقوع یک سانحه هوایی در فرودگاه مهرآباد بودند؛ اتفاقی که به خاطره‌ای تلخ در ذهن همه تبدیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی رفسنجان از برخورد صاعقه با یک جوان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه‌های انگلیسی‌زبان ضمن پوشش خبر سفر رئیسجمهور به پاکستان، اختلافات مرزی دو کشور و تنش‌های اخیر غرب آسیا را محور پوشش اخبار این سفر قرار دادند.

وب‌گاه عصر ایران

پیش بینی شده بارندگی‌های سیل آسا در مناطقی از چین ادامه یابد. بارشها همچنین موجب رانش زمین در مناطق کوهستانی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دوشنبه پتانسیل وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

کل کل راننده اتوبوس و پژو باعث سانحه رانندگی شد و پژو از مسیر منحرف و از جاده بیرون پرتاب شد. این سانحه رانندگی در جاده سیرجان اتفاق افتاد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه مهم‌ترین مخاطره کشور ما سیلاب است، گفت: باید موضوع آبخیزداری و آبخوانداری را به طور کامل انجام دهیم. امروز در دنیا احداث سد‌های زیرزمینی آغاز شده است و سد‌های زیرزمینی باعث می‌شود آب بیشتری به سفره‌های زیرزمینی منتقل شود و فرونشست را کاهش دهد.

خبرگزاری دانشجو

رییس جمهور در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان گفت: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم منطقه می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد.

وب‌گاه عصر ایران

فرد آسیب دیده توسط یک دستگاه آمبولانس از پایگاه احمدآباد اورژانس رفسنجان به مرکز درمانی علی ابن ابیطالب (ع) منتقل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ترکیه گفت که «تجاوز به حاکمیت کشورمان را نمی‌پذیریم و اجازه نمی‌دهیم که از خاک ما علیه دیگران عملیات انجام شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری مشترک دیدگاه‌ها و مواضع خود در قبال منطقه و همچنین طرف مقابل را مطرح کردند. السودانی در این نشست خبری گفت: امنیت ترکیه و عراق از یکدیگر جدا نیست و بخشی از امنیت منطقه به شمار می‌آید. تنش در روابط میان عراق و ترکیه در خصوص حق‌آبه به نفع هیچ‌کس...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: باور داریم که با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان روابط فیمابین را متحول کرد و لذا در گام اول برای دستیابی به حجم 10 میلیارد دلار در مبادلات تجاری دو کشور توافق کردیم.