شنبه 22 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق‌شده در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد و گفت: «جسد متعلق به جوان 28 ساله اهل شهرستان پلدختر است که گویا پس از غرق شدن به ساحل سیمره رسیده بود.»

وب‌گاه فرارو

دیروز خبری بر مبنای یک توییت منتشر شد مبنی بر که یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران دزدیده شده که نگرانی بسیار را به دنبال داشت. در این توییت آمده بود این همیار دزدیده و به محل نامعلومی برده شده و در تماس تلفنی با مادر این همیار این موضوع تایید شده است.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در خصوص میزان سالمندان در مناطق مختلف تهران گفت: درصد سالمندان در مناطق تهران متفاوت است به صورتی که در منطقه 1، 3، 6، 21 بیشترین تعداد سالمند را در تهران دارند و حدود 16 درصد جمعیت سالمندان تهران را دارند.

وب‌گاه فرارو

امروزه لایک کردن و لایک گرفتن پاداشی به مغز می‌دهد که خروجی مشخصی ندارد. حال این سؤال پیش می‌آید که اگر لایک، ویو و کامنت از شبکه‌های اجتماعی گرفته شود، آیا باز هم این‌قدر بازار داغ خواهد بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر اردوغان به عراق آن هم در شرایطی که معادلات خاورمیانه به واسطه بحران غزه پیچیده تر شده، پرحاشیه شده و در باب آن فرضیه های متفاوتی مطرح است. گروهی با استناد به توافق نامه های امضا شده میان عراق، ترکیه، امارات و قطر از خیز سلطان برای دور زدن کریدور اروپا - خاورمیانه ای بایدن می گویند.

وب‌گاه فرارو

معاون دادگستری کل استان تهران گفت: «یکی از آسیب‌های شهر تهران، کودکان کار و خیابان و زباله‌گرد هستند که در قانون حمایت از اطفال و نوجوانان، تقسیم کار در دستگاه‌های ذی‌ربط صورت گرفته است، ولی به‌دلیل عدم تخصیص اعتبار و عدم نگارش آیین‌نامه یا دستورالعمل یا شیوه‌نامه معطل مانده است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان 2 نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور خبر داده بود و مستمری فروردین‌ماه با افزایش 30 درصدی به حساب مددجویان واریز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اعلام اینکه سکه های طلای مرکز مبادله ایران عیار 900 در هزار دارد، گفت: همگی این سکه‌ها از استانداردهای بانک مرکزی برخوردارند و ایجاد شائبه در خصوص مشخصات آنها از سوی کسانی صورت می‌گیرد که از این حواشی سود می‌برند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس راه البرز از مسدود شدن یکی از محورهای مواصلاتی منتهی به شمال کشور در محدوده این استان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه فلسفه قرار تأمین در دسترس بودن متهم است، گفت: «قضات از بازداشت غیرضروری افراد پپرهیز کنند.»

وب‌گاه فرارو

استان «کرمانشاه» با ثبت نرخ بیکاری 17.4 درصدی، بیشترین سطح این رقم را در بازه زمانی بررسی شده داشته است. این رقم نشان می‌دهد که در استان کرمانشاه از هر 10 فرد جویای کار، تقریباً دو نفر موفق به پیدا کردن یک کار شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد. وی گفت: علی‌رغم خدمات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در پی نفوذ سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی هشدار هواشناسی کشاورزی سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «احمد نادری» در جلسه علنی امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: طی روز‌های گذشته و در زمان برگزاری کنکور سراسری شاهد وقوع سیل در حاجی‌آباد زیرکوه خراسان جنوبی بودیم که این مساله منجر به تخریب جاده شده بود. وی افزود: بر این اساس حدود 60 دانش آموز که حدود یک سال برای کنکور سراسری زحمت کشیده بودند، از آزمون سراسری...

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

وب‌گاه عصر ایران

تگرگ شدید به طور همزمان چندین استان چین را درنوردید. محصولات کشاورزی، از جمله مزارع چای در استان گوئیژو، به شدت توسط وسایل نقلیه آسیب دیدند. طوفان و سیل شدید پرجمعیت‌ترین (بیش از 125 میلیون نفر) استان گوانگدونگ چین را درنوردید.