شنبه 22 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت رسیدگی به بلایای طبیعی حکومت سرپرست طالبان اعلام کرد که در سه روز اخیر، هشت تن بر اثر جاری شدن سیلاب در افغانستان جان‌باخته و سه تن دیگر مجروح شده‌اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

زمین لرزه ای به بزرگی 3/2 ریشتر با عمق 10 کیلومتر مینودشت را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن فال حافظ...

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در رابطه با تصمیم جدید کنفدراسیون مچ اندازی آسیا اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افسر اطلاعاتی بازنشسته سیا با اشاره به درخواست اخیر دولت‌های چاد و نیجر برای خروج نیروهای عملیات ویژه آمریکایی از خاک این کشورها گفت که پروژه آمریکا برای افزایش نفوذ در قاره آفریقا شکست خورده است.

وب‌گاه فرارو

تیم کارشناسانی که بر روی کشتی نظامی کار می‌کنند از دانشگاه استکهلم و دانشگاه سودرتورن سوئد هستند؛ به گفته این تیم، آثار یافت شده در لاشه کشتی، بینش‌های ارزشمندی را در مورد تکنیک‌ها و استراتژی‌های نظامی آن زمان ارائه می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

بابک محمودی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در 14 استان کشور خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک دستگاه سواری دنا با یک دستگان میکسر تصادف کرد که سبب مصدومیت شدید راننده شد.

وب‌گاه فرارو

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید -19 و بار‌ها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری فرانسه امروز (یکشنبه) طی سخنانی از آمادگی کشور خود برای گفت وگو با دیگر کشورهای اروپایی درباره استفاده از سلاح هسته‌ای علیه روسیه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس روابط عمومی و آتش‌نشانی بندرعباس از مهار آتش‌سوزی در محدوده مرکزی (مجتمع تجاری رویال) بندرعباس خبر داد. سیروس غیبی روز یکشنبه افزود: آتش سوزی از ضلع شرقی مجتمع تجاری رویال که محل انباشت ضایعات بود آغاز شد. وی خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع آتش نشانی، آتش مهار و از سرایت آن به سایر مناطق جلوگیری شد.

وب‌گاه فرارو

تعرفه گذاری برای پرستاران به درستی اجرا نمی‌شود، و تبدیل وضعیت و جذب آنان در حکم سراب است. حداقل دریافتی حقوق، اضافه کاری اجباری با چاشنی حقوق کم، معوقات دستمزدی، بازخواست و تهدید، و حتی اخراج در صورت اعتراض، از مشکلات پرستاران است

وب‌گاه فرارو

ابلاغ تعرفه‌های خدمات روانشناسی و دریافت حق ویزیت سلیقه‌ای روانشناسان؛ از 350 هزار تومان گرفته تا 2 میلیون تومان، ماجرایی تکراری است که هر سال از پایین بودن دخل و بالا بودن خرجِ کلینیک‌های روانشناسی آب می‌خورد؛ همین موضوع، اما باعث شده استفاده از خدمات روانشناسی در حاشیه لیست سبد هزینه خانوار‌ها قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: در ایران 170 هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از 2 میلیون و 700 هزار سقف لرزان وجود دارد و اگر جریان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

با اعتراف مادر به قتل دختر بچه خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام شدند و جسد سوخته شده طفل را کشف کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد که پیش بینی می‌شود برای سال 2024 این شرایط ادامه داشته باشد