شنبه 8 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: رییس مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد را در راه های استان عادی و روان توصیف کرد.

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

صبح امروز داوطلبان گروه علوم تجربی رقابت خود را آغاز کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شهرستان های زیرکوه و حاجی آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین، متاسفانه حدود 60 نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی تمام امکانات خود را برای این انر بسیج کرده بودند، به آزمون نرسیدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجات‌گران این جمعیت به 2 هزار و 652 نفر در 11 استان متاثر از سیل و آبگرفتگی در 48 ساعت گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در 11 استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل‌شدن آب شرب 90درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه حدود 50 داوطلب در مناطق سیل‌زده موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود 60 داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در 2 هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم و نشان می‌دهد که داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند و دیگر وسوسه برخی شبکه‌ها نخواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور گفت: در سفر آیت الله رئیسی پاکستان پذیرفت که تعهدات خود در رابطه با خط لوله صلح را به صورت کامل اجرایی کند.

وب‌گاه فرارو

«4 مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.»