دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه دولت تعطیل و ستاد بحران تشکیل شد. جلسه دولت تعطیل و ستاد بحران تشکیل شد. به گزارش عرشه آنلاین، درپی وقوع حادثه برای بالگرد سید ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان، واقع در استان آذربایجان شرقی، جلسه دولت تعطیل و ستاد بحران تشکیل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور در گفت‌وگو با شبکه خبر آخرین وضعیت بالگرد حامل رییس‌جمهور را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی درباره خبر سقط بالگردی که گفته می‌شود رئیس دولت هم در آن بوده است، به شبکه شرق گفت: «من هنوز به محل حادثه نرسیده‌ام و از جزییات حادثه اطلاعی ندارم».

وب‌گاه الف

وزیر کشور در ارتباط زنده تلویزیونی توضیحاتی پیرامون فرود رییس جمهور در آذربایجان شرقی مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که در یکی از پارک‌های جنوب تهران دست به جنایت زده بود، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انبار یک داروخانه در محدوده شهران دچار حریق شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری‌ها و رسانه‌های آمریکایی به خبر وقوع حادثه برای بالگرد ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند. به گزارش عرشه آنلاین، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های آمریکایی به خبر وقوع حادثه برای بالگرد ابراهیم رئیسی واکنش نشان دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند. محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر: به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور داخلی (کشور) قرقیزستان با انتشار گزارشی در باره علت وقوع ناآرامی‌های اخیر شهر بیشکک که منجر به مجروح شدن 29 دانشجوی خارجی شد، مقصران و آغازکنندگان اصلی این حادثه را گروهی از ««افراد ناشناس با ظاهر آسیایی» عنوان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به فاصله یک ساعت و نیمه تبریز تا ورزقان، به زودی خبر و عکس‌های موثق منتشر می‌شود. ورزقان یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی و مرکز شهرستان ورزقان است. این شهر که در 35کیلومتری اهر، 65 کیلومتری تبریز و 135 کیلومتری جلفا واقع شده، از جمله شهرستان‌هایی است که به مرکز استان نزدیک است. در نزدیکی این شهر سد مهمی به نام زرآباد واقع شده‌است که بخاطر لذت ماهیگیری و دل‌انگیز بودن همه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با وقوع سیلاب در مشهد وضعیت ذخیره‌سازی آب در سدهایی همچون کهیر و دوستی متناسب و خوشحال کننده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در غرب عربستان سعودی به جان باختن دست کم 14 نفر منجر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از انجام 18 هزار و 587 ماموریت از سوی اورژانس در هفته گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار کرج گفت: مدیرانی که تخلفی مرتکب شوند نه تنها از سوی این مجموعه عزل خواهند شد بلکه آنان را به دستگاه قضا نیز معرفی می‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

معاون اول رییس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر دیده شده است و مبالغ مورد نیاز و در نظر گرفته شده به خانوار‌هایی که منازل آنان قابل سکونت نیست در قالب رهن داده شود و همچنین امکانات لازم برای جابجایی و اسکان مستأجران در اختیار آنان قرار گیرد و ظرف دو هفته آینده تمامی هموطنان آسیب دیده ناشی از سیل اخیر اسکان داده خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور گفت: اعتبارات لازم برای منازل آسیب دیده از سیل اخیر در خراسان رضوی دیده شده است.