دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور ایران، یکی از اعضای ارشد جنبش حماس برای رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و همراهان آن‌ها آرزوی سلامتی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مختلف امداد و نجات، جست‌وجو ها را به صورت موتوری آغاز کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویدیویی مسیر معدن سونگون به سمت جنگل دیزمار در محل حادثه هوایی بالگرد رئیس جمهور را ببینید.

وب‌گاه مشرق نیوز

محل دقیق حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص نیست و تیم‌های امدادی با تجهیزات کامل و به شکل پیاده در حال جستجو است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آماده‌باش بالگرد اورژانس در فرودگاه مهرآباد در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور گفت: بالگرد اورژانس تبریز در منطقه ورزقان در حالت استندبای قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه برای بهره‌برداری از سد مشترک گیزقلعه‌سی، همراه الهام علی‌اف رئیس‌جمهوری آذربایجان در نوار مرزی بین دو کشور حاضر شده بود. سد گیز‌قلعه‌سی، بر روی رودخانه ارس و در پایین‌دست سد خداآفرین و در مرز ایران و جمهوری آذربایجان قرار دارد. آخرین خبرها از وضعیت ابراهیم رئیسی ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه برای بهره‌برداری از سد مشترک گیزقلعه‌سی، همراه الهام علی‌اف رئیس‌جمهوری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان اطلاع‌رسانی فاریاب افغانستان امروز (یکشنبه) اعلام کرد که دست‌کم 47 نفر در پی ادامه بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در شمال این کشور جان باخته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استوری ساعتی قبل یکی از همراهان تیم رئیس جمهور که نشان از مه‌آلود بودن منطقه می دهد را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین، استوری ساعتی قبل یکی از همراهان تیم رئیس جمهور که نشان از مه‌آلود بودن منطقه می دهد را ببینید./ خبر آنلاین

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس کشور درباره اعزام نیرو به محل حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس‌جمهور و همراهانش توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که به دلیل مه شدید، ادامه عملیات هوایی ممکن نبود، گفت: هشت دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز راهی محل حادثه شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان این که به دلیل مه شدید، ادامه عملیات هوایی ممکن نبود، گفت: هشت دستگاه آمبولانس اورژانس تبریز راهی محل حادثه شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین تصاویر از امدادرسانی در محل سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین, اولین تصاویر از امدادرسانی در محل سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نوشت: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد و به زودی خبر سلامتی رئیس جمهور ایران را بشنویم. نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی نوشت: امیدوارم اخبار واصله درست نباشد و به زودی خبر سلامتی رئیس جمهور ایران را بشنویم. به گزارش عرشه آنلاین، جلال رشیدی‌کوچی نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی، درخصوص ایجاد سانحه برای بالگرد رئیسی در منطقه ورزقان،...

وب‌گاه تابناک

از سال 1400 تاکنون دست کم سه سانحه هوایی از بالگرد حامل مقامات گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

سردار علی، ولی پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز پنجشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال، ماموران انتظامات بیمارستان بهارلو در تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک مرد جوان اهل کشور افغانستان روی تخت بخش اورژانس را به پلیس اطلاع دادند.