یک‌شنبه 13 خرداد 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

هیات جمهوری اسلامی ایران در چهلمین اجلاس گروه منطقه‌ای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم اوراسیا اقدامات ایران در برای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را تشریح کردند و از اعطای اختیارات نظارتی کافی و جامع به بانک مرکزی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و بر تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر انقلاب در نامه‌ای، دانشجویان آمریکایی معترض و حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را خطاب قرار دادند و نسبت به درستی مسیر انتخابی آن‌ها در حمایت از مظلومان غزه تاکید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله 4.7 ریشتری راورِ کرمان را لرزاند زلزله 4.7 ریشتری راورِ کرمان را لرزاند زمین لرزه ای به بزرگی 4.7 ریشتر، در عمق 10 کیلومتری زمین، راور در استان کرمان را ساعت 04:37:44 بامداد امروز لرزاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر معظم انقلاب در نامه ای خطاب به دانشجویان دانشگاه های آمریکا تاکید فرمودند: شما اکنون بخشی از جبهه‌ی مقاومت را تشکیل داده‌اید، و در زیر فشارِ بی‌رحمانه‌ی دولتتان که آشکارا از رژیم غاصب و بی‌رحم صهیونیست دفاع می‌کند مبارزه‌ای شرافتمندانه را آغاز کرده‌اید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرد جوان که به اتهام قتل همسر سابقش به قصاص محکوم شده بود پس از 7 سال زندان با رضایت مادر مقتول و سپردن وثیقه آزاد شد اما این بار پدر مقتول خواهان قصاص و بازداشت داماد سابقش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رهبر انقلاب در نامه‌ای، دانشجویان آمریکایی معترض و حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را خطاب قرار دادند و نسبت به درستی مسیر انتخابی آن‌ها در حمایت از مظلومان غزه تاکید کردند. رهبر انقلاب در نامه‌ای، دانشجویان آمریکایی معترض و حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را خطاب قرار دادند و نسبت به درستی مسیر انتخابی آن‌ها در حمایت از مظلومان غزه تاکید کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هشدارهایی را برای نصب و راه اندازی ایمن کولرها در فصل تابستان ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب در نامه‌ای به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و بر تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا تأکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، در نامه‌ای خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانستند و با اشاره به تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا، بر ورق خوردن تاریخ جهان تأکید کردند. متن نامه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است: بسم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدصولت مرتضوی، وزیر کار گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنا بر گزارش صندوق بین‌المللی و بانک جهانی نرخ فقر در کشورمان طی این مدت 6.5 میلیون نفر کاهش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول روابط عمومی فرودگاه تبریز با اشاره به تعلیق موقت پروازهای فرودگاه تبریز گفت: پروازهای این فرودگاه به حالت عادی برگشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال احمر خواف از مصدوم شدن 5 مصدوم در واژگونی و آتش‌سوزی پژوی سواری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نواحی غرب و شمال غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی طی روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی خواهند شد.