شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویکرد غالب در مدیریت منابع آبی کشور دست کم طی هفت دهه گذشته رویکرد سازه‌ای بوده که با وجود خسارات سنگینش همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی نسبت به رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیمای حامل نخست‌وزیر سابق پاکستان به دلیل بدی آب و هوا مجبور به فرود اضطراری شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابرهای همرفتی همراه، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با شروع موج بازگشت زائران تاکنون بیش از 700هزار نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند و برای ورود مابقی زوار از مرزها آمادگی کامل داریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای غربی کشور گفت: طبق آخرین گزارش‌ها اکنون تردد در 2 هزار و 600 کیلومتر میسر اربعینی ایران روان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش کمک‌های اولیه برای هر خانواده ضروری است چراکه ممکن است در شرایطی قرار بگیریم که بتوانیم جان نزدیکان خود را نجات دهیم.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران از انجام مطالعات لازم به منظور اجرای حدود 30 کیلومتر از شبکه اصلی جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران در سال جاری و سال آینده خبر داد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: 13 هزارو 377 دچار گرمازدگی شده‌اند و افرادی زیادی با علائم گرمازدگی به پایگاه‌های اورژانس مراجعه کردند.

خبرگزاری دانا

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه 897 نفر بر اثر حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: 13 هزار و 377 نفر دچار گرمازدگی شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اوج گیری سفر زائران اربعین و نیاز به تامین امکانات مورد نیاز آنها بخصوص در مرزها، سپاه و ارتش را بر آن داشت که برای رفع بخشی از این نیازها و خدمت رسانی به مردم با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم بر مناطق مرزی با همکاری دولت ورود کنند.

وب‌گاه فرارو

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت:54 هزار و 589 مورد از هم وطنان به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند که 52 هزار و 8 نفر در محل درمان شده اند و توانسته به سفر خود ادامه دهند.

وب‌گاه ورزش سه

عملکرد درخشان مهدی طارمی پس از چند روز کابوس وار، تمجید تمامی روزنامه های ورزشی پرتغال را در پی داشت.

وب‌گاه گسترش

رئیس و دبیر علمی کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق، به تشریح وضعیت بیماری های قلبی پرداختند.