شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل روابط عمومی هلال احمر از انتقال 10 نفر از مصدومان حادثه انفجار اتوبوس زائران اربعین در عراق به ایران خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه روز گذشته 80 هزار نفر به درمانگاه‌های ما در عراق مراجعه کردند، گفت: 17 هزار نفر دچار گرمازدگی شده بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یازده سپتامبر 2001 و فروپاشی برج‌های دوقلوی سازمان تجارت جهانی هنوز هم یکی از بحث‌برانگیزترین وقایع تاریخ معاصر آمریکا است. ابعاد آن واقعه هنوز هم مبهم است. بنابر روایت رسمی 15 نفر از 19 عامل آن ماجرا سعودی بوده‌اند، اما عربستان سعودی در تمام 21 سال گذشته هرچند با فراز و نشیب، اما متحد آمریکا در غرب آسیا مانده است. «اسامه بن‌لادن» و شبکه القاعده...

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه 21 سال از واقعه 11 سپتامبر می‌گذرد اما به‌نظر می‌رسد جامعه آمریکا هنوز هم در حال دست و پنجه نرم کردن با تبعات آن حادثه و سیاست‌های دولت آمریکا پس از آن رویداد است.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان گفت: علت اصلی تصادفات در مسیرهای چذابه، شلمچه، اهواز به خرمشهر - هندیجان به ماهشهر به خاطر خطای انسانی یعنی خواب آلودگی و خستگی ناشی از سفر است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عصر ایران

«دستور» حتی در پادگان‌ها نیز رنگ باخته و روش‌های جای‌گزین در حال تمرین است. کیست نداند که چُنین نیست و مملکتِ دستوری سر از ناکجا آباد در می‌آورد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده زورگیری خشن در بزرگراه نیایش که با انتشار فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی جنجال زیادی به پا کرد، کمتر از یک ماه بعد از وقوع حادثه در دادگاه انقلاب تهران بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس گزارش های رسیده یک دستگاه اتوبوس در پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در این حادثه 11 تن جان باختند و 30 نفر هم مجروح شدند.

خبرگزاری دانا

میررکنی گفت: ما هیچ وقت نمی‌توانیم با طبیعت بجنگیم، بلکه تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که با رخدادها مواجه شویم و تا جایی که امکان دارد آثار نامطلوب آن‌ها را کاهش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تلاش می‌شود با تقویت، حمایت و زادآوری طبیعی 6 میلیون هکتار جنگل‌های بلوط غرب کشور (جنگل‌های زاگرس) جوان سازی شوند.

وب‌گاه عصر ایران

واکنش گسترده به قطع رابطه تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیه به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد

وب‌گاه عصر ایران

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برای کنترل جمعیت خودور‌های وارد شده به استان در شهر‌های کنگاور، بیستون و اسلام آباد غرب برای چند ساعت متوقف می‌شوند تا خروج زائران در مرز‌ها انجام شود و شاهد تجمع زائران در مرز‌ها نباشیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم اربعین حسینی امسال بعد از محدودیت‌های کرونایی در حال برگزاری است و زائرانی که سال‌های گذشته از این سفر معنوی بازمانده بودند تلاش می‌کنند خود را از مسیرهای مختلف به عراق و عتبات عالیات برسانند.