شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رستم قاسمی ضمن تماس با مدیران کل راهداری استان‌های مرزی پیگیر وضعیت تردد زائران اربعین حسینی شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه 897 نفر بر اثر حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: 13 هزار و 377 نفر دچار گرمازدگی شده اند.

خبرگزاری دانا

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه این فرونشست در گذشته در راسته قیصریه بازار تاریخی زنجان نیز رخ داد و در سال 98 گودالی ایجاد شد که ته آن نامعلوم بود، گفت: تکرار این اتفاق ناگوار برای بازار زنجان نیز وجود دارد و قطع به یقین این اتفاق در بازار نیز رخ خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: صبح امروز یکشنبه 20 شهریور ون حامل زائران حسینی در استان حله عراق واژگون شد و در اثر این حادثه چهار نفر جان باختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی پل‌دختر از مجروحیت 17 نفر در تصادف زنجیره‌ای درمحور آزاد راه پل زال - خرم آباد خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرهنگ مومنی از برخورد شدید بین دو موتورسیکلت در بزرگراه فداییان اسلام خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: درحادثه واژگونی ون در حله عراق 4 نفر جان باختند و10 نفر نیز مصدوم شدند.

خبرگزاری دانا

سهیل سلطانی گفت: 4دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه موتور آمبولانس به همراه 23 تکنسین اورژانس از استان قزوین برای خدمت رسانی به زائران پیاده روی اربعین راهی مرز شلمچه شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کولیوند گفت: با توجه به افزایش حجم مراجعات، 10 هزار و 105 مورد ویزیت داخلی و 5 هزار و 702 مورد ویزیت اورژانس ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشترین میزان بارندگی در شهرستان‌های جنوبی استان روی می‌دهد و احتمال سیل در رودخانه‌های فصلی وجود دارد و از مردم و عشایر می‌خواهیم از مسیل‌ها دور شوند.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری دانا

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور گفت: رسالت امروز دانشجویان و جوانان فعال در حوزه فضای مجازی درک واقعیت ها و تبیین نقاط قوت کشور در هر دو فضای حقیقی و مجازی است چراکه دشمنان در جنگ شناختی در صدد هستند تا با تصویرسازی نادرست از جامعه ما با ایجاد جنگ روایت ها موفقیت های کشور را مصادره و ضعف ها را برجسته کنند.

وب‌گاه فرارو

سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: اتوبوس آمبولانس هلال احمر ساعتی پیش 10 مصدوم این حادثه را به نقطه مرزی زرباطیه - مهران انتقال داد و در پایانه مرزی، عوامل اورژانس کشور، مصدومان را تحویل گرفته و به بیمارستان امام حسین مهران منتقل کرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران ایرانی در حله عراق خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

از قحطی سومالی تا بلایای تغییرات اقلیمی جهانی