شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از واژگون شدن ون حامل زائران حسینی در استان حله عراق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمد علیشاهی مسئول روابط‌عمومی اورژانس 115 گفت: در حادثه واژگونی تریلی حامل سوخت در مشهد با فوت راننده تانکر در بیمارستان، آمار جان‌باختگان حادثه دیروز در بزرگراه مشهد به گلبهار به 2 نفر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: صبح امروز یکشنبه 20 شهریور ون حامل زائران حسینی در استان حله عراق واژگون شد و در اثر این حادثه چهار نفر جان باختند.

خبرگزاری دانا

دهقان رئیس اورژانس یزد از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران یک واحد تولیدی کاشی در میبد و مصدوم شدن 6 کارگر در این حادثه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهداء، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره فعالیت‌های این قرارگاه در ایام اربعین اظهارداشت: ما در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) فعالیت‌های مهمی را برای زوار اربعین انجام داده‌ایم. وی افزود: یکی از اقدامات مذکور، اختصاص...

وب‌گاه الف

سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران ایرانی در حله عراق خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان چهار هزار و 500 نفر از زائرین اربعین حسینی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: از آغاز عملیات اسکان زوار تا کنون بیش از 40 هزار نفر در اردوگاه‌های سطح استان اسکان داده شدند.

خبرگزاری مهر

اراک - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی 2 کشته به همراه داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز ون حامل زائران حسینی در استان حله واژگون شد و در اثر این حادثه 4 نفر جان باختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ساعت 5 و 20 دقیقه صبح امروز ون حامل زائران حسینی در استان حله واژگون شد و در اثر این حادثه 4 نفر جان باختند. 10 مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس هلال احمر مستقر در خاک عراق به ایران منتقل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد کل افراد حادثه‌دیده در این سه نفر بودند که دو نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطه امن انتقال داده شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

4 زائر در حادثه واژگونی ون زائران اربعین در حله عراق جان باختند و مجموع آسیب‌دیدگان 14 نفر است.

وب‌گاه الف

رییس اورژانس کشور از خدمات رسانی به حدود 37 هزار زائر در ایام اربعین خبر داد و افزود: بیش از 10 هزار زائر طی این مدت گرمازده شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیت‌الله‌رئیسی در تهران، معاون اول رئیس‌جمهور در مهران و شلمچه، وزیر کشور در عراق و گذرگاه های مرزی ایران و در یک کلام انتقال میز کار کابینه از پاستور به مرزها برای ارائه خدمت رسانی و رفع مشکلات زائران اربعین حسینی گوشه‌ای از تبدیل «مدیریت کارتابلی به مدیریت میدانی» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این خانه سالمندان، فاقد مجوز بهداشتی بوده و همچنین بدون اخذ مجوز از سازمان آتش‌نشانی فعالیت می‌کرده است. افرادی که در اطراف این خانه سالمندان زندگی می‌کنند، اعلام کرده اند که از وجود این مرکز بی‌اطلاع بوده اند.