چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

سکانس غم‌انگیزی از سریال «نون خ» در شبکه‌های اجتماعی به شدت وایرال شده است

وب‌گاه فرارو

بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2، 93 و 73 را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته آتش‌سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار دارو رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد. انبار داروی بیمارستان امام حسین (ع) در خیابان شهید مدنی تهران دچار حریق شد. به گزارش عرشه آنلاین، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2، 93 و 73 را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بامداد روز گذشته پرسنل بیمارستان امام حسین (ع) در تماس با سامانه 125 از آتش‌سوزی در انبار داروی این بیمارستان خبر داده و در درخواست کمک کردند که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه‌های 2، 93 و 73 را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان شهید مدنی جنوبی اعزام کرد. با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) هشدار نارنجی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ضرورت وجود سازمان آتش‌نشانی در پایتخت اعلام کرد: باتوجه به گسترش شهرنشینی و توسعه آن‌ها انجام اقداماتی در مورد تامین امینت شهروندان مطرح شد. در همین راستا تعداد زیادی از مراکز آتش نشانی در شهر‌های مختلف ایران تاسیس شدند و آغاز به کار کردند، که این روند تا به امروز نیز ادامه دارد. وی با اشاره...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه موضوع کوانتوم یکی از اولویت‌های ماست، گفت: سند هوش مصنوعی به زودی در این شورا تصویب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

6 نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان مبتلا شدند که از میان آنها یک نفر فوت شد. 6 نفر به تب کریمه کنگو در سیستان و بلوچستان مبتلا شدند که از میان آنها یک نفر فوت شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس گروه بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان، مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در سال گذشته 77 مورد تب کریمه کنگو در کشور شناسایی شده است، گفت:...

وب‌گاه الف

پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران با 43,896 (چهل و سه هزار و هشتصد و نود و شش تومان) اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده جرثقیل نیسان در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

کارگردان تئاتر خیابانی لکه‌های پاک گفت: نمایش خیابانی لکه‌های پاک تا سوم اردیبهشت در صحن سبزه میدان زنجان به ماجرای بمب گذاری عاشورای 76 در حرم مطهر امام رضا (ع) می‌پردازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن به قوه قضاییه موافقت کردند.

وب‌گاه فرارو

یک کارشناس مستقل هواشناسی با یادآوری اعلام هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی برای برخی مناطق کشور، از مردم خواست هشدارها را جدی بگیرند و از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند. او از کوچ‌نشینان هم خواست که تا اواخر چهارشنبه و پنج‌شنبه کوچ خود را متوقف کنند.