پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب به رعایت نظام‌های ایمنی و هشدارهای هواشناسی توسط مردم هنگام وقوع بارش‌های شدید بهاری تأکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده است را به شدت و صریح محکوم کردند. ایران و پاکستان در بیانیه ای تجاوزات و جنایات مستمر رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین و محاصره غیرانسانی غزه که منجر به مرگ و ویرانی گسترده و همچنین آواره شدن میلیون ها فلسطینی شده...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌پرداخت نکردن حقابه ایران از رودخانه هیرمند توسط افغانستان در حالی است که انتشار تصاویر ماهواره ای از انحراف بخش عمده ای از آب رودخانه مرزی مشترک به سمت شوره زار گودزره در این کشور بار دیگر حاشیه ساز شده است. پرداخت نکردن حقابه ایران از رودخانه هیرمند توسط افغانستان در حالی است که انتشار تصاویر ماهواره ای از انحراف بخش عمده ای از آب رودخانه مرزی مشترک به سمت شوره زار گودزره در این کشور...

وب‌گاه مشرق نیوز

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی پاکستان بیانیه مشترک دو کشور منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دعوت نخست وزیر پاکستان، جناب آقای محمد شهباز شریف، رئیس جمهوری اسلامی ایران، دکتر سید ابراهیم رئیسی، از 22 تا 24 آوریل 2024 بازدیدی رسمی از پاکستان بعمل آورد. در سفر رسمی‌به پاکستان، رئیس جمهور ایران را یک هیات عالیرتبه متشکل از وزیر امور خارجه ایران، جناب آقای امیر عبداللهیان و سایر اعضای کابینه و مقامات ارشد همراهی می‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: «خسارت این حادثه در حد دودگرفتگی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.»

وب‌گاه فرارو

معاون اداره‌کل زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی منطقه شمال‌شرق اعلام کرد: «مطابق با آخرین اطلاعات در همه مناطق میزان فرونشست افزایش یافته که بحرانی‌ترین مناطق در محدوده شهر مشهد، دشت مشهد چناران در شمال باختری و منطقه جنوب خاوری یعنی دشت نریمانی از تنگل‌شور تا دشت سرخس است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نخستین جلسه اربعین 1403 دانشگاه علوم پزشکی آبادان، زمان فعالیت این دانشگاه به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه پانزدهم مردادماه سال‌جاری اعلام شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ممنوعیت تردد در محور‌های شمالی کشور از امروز تا پایان هفته اعمال شد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس مطالعه‌ای که بر روی داده‌های ماهواره‌ای انجام شده و نتایج آن به‌تازگی منتشر شده است، نزدیک به نیمی از شهر‌های بزرگ چین از فرونشست‌های «متوسط تا شدید» رنج می‌برند که میلیون‌ها نفر را به‌ویژه با افزایش سطح آب‌ها در معرض خطر سیلاب قرار می‌دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان سفر رسمی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به جمهوری اسلامی‌پاکستان، دو کشور بیانیه مشترکی را صادر کردند.

خبرگزاری تسنیم

بیانیه مشترک کشورهای ایران و پاکستان پس از سفر رئیس جمهور ایران به اسلام آباد منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب با اشاره به تعطیلی واحدهای تولید و حتی کارخانجات بزرگ در مقاطعی، گفتند: در یکی دو سال اخیر به همت مسئولان، هزاران کارگاهِ تعطیل‌شده یا نیمه تعطیل، احیا شده که این کار مهم باید ادامه یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد. سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتگی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع آتش‌سوزی در یک مدرسه خبر داد.