شنبه 8 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عصر ایران

پلیس ضد تروریسم در فرانسه پس از بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ابراز تمایل یک نوجوان 16 ساله مبنی بر اقدام انتحاری در بازی‌های المپیک امسال در پاریس، او را بازداشت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها در کندوان، این محور را از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه 2 نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از دقایق پیش از بالای منطقه طویر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد.

وب‌گاه فرارو

محققان کالج دارتموث چندین نوع غذای دریایی را آزمایش کردند و نمونه‌ها نشان دادند که میگو و خرچنگ حاوی سطوح خطرناکی از PFAS (به ترتیب حدود 1.74 و 3.30 نانوگرم در گرم) هستند که یک سم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیری با اشاره به مردمی بودن نهاد شورای عالی استان‌ها گفت: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی بادهای 120 روزه در شرق کشور از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق پیش بینی کارشناس هواشناسی بادهای 120 روزه در شرق کشور از فردا آغاز می‌شود.

وب‌گاه الف

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با اشاره به رویه‌های سیاسی برای شناسایی سازمان‌های تروریستی تصریح کرد که افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فهرست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی ممکن نیست.

وب‌گاه فرارو

«در پی بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود 40 هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد. تالاب جازموریان با 108 هزار هکتار مساحت از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.»

وب‌گاه فرارو

عامل مهمی که مردم را به سوی باور‌های غلط می‌کشانید وضعیت ابتدایی و عقب مانده پزشکی در ایران بود. بیمار یا دسترسی به دوا و دکتر نداشت و یا به عملکرد او اطمینان نداشتند. همین مسئله گرایش به جادو را در بیشتر نقاط کشور افزایش می‌داد. بستن نخ یا پارچه‌ای به درخت برای رفع بیماری و دست یابی به حاجت نمادی از جهالت مردم این دوره بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمیدرضا آذرنگ خبر از آسیب دیدن سعید آقاخانی کارگردان در پشت صحنه سریال را داد. حمیدرضا آذرنگ خبر از آسیب دیدن سعید آقاخانی کارگردان در پشت صحنه سریال را داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ او افزود: در داستان سریال نون خ قرار نبود «نوری» از کوه بیفته و جا بمونه... تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.» یک پرستار در بیمارستان چالوس مورد ضرب و شتم قرار گرفت به گزارش عرشه آنلاین، رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم را نشان می دهد تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم را نشان می دهد تصویری از پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانجات خودروسازی ارگ جدید بم و حجم خرابی سیل روز گذشته را مشاهده می‌کنید