شنبه 1 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

دبی تنها جایی در جهان نیست که بارورسازی ابرها را انجام می‌دهد. این روش در کشورهایی از جمله ایالات متحده، فرانسه و استرالیا به طور گسترده استفاده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بیشترین تصادفات فوتی عابرین در شهر تهران در بزرگراه‌ها اتفاق می‌افتد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان که در اقدامی هولناک مادرش را به قتل رسانده، در حالی قرار است بزودی پای میز محاکمه بایستد که مدعی است بدگویی‌های پدرش باعث شده تا او از مادرش متنفر شود و دست به جنایت بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهروز مرادپور با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی برای اغلب نقاط استان لرستان خواهد بود، عنوان کرد: این سامانه بارشی تا بعدازظهر سه‌شنبه در استان ادامه فعالیت خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس با درخواست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی مخالفت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان آتش نشانی رشت گفت: در پی مراجعه حضوری یک شهروند وجود حلقه مار در خارج از کابین خودروی سواری mvm به آتش نشانان ایستگاه یک آتش نشانی رشت، مار خارج و منطقه امن فرستاده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین شنیده‌ها از گستردگی بیشتر و مخرب‌تر سیل اخیر سیستان‌وبلوچستان نسبت به اسفندماه سال گذشته خبر می‌دهد. رئیس سازمان هواشناسی هم اعلام کرده؛ در کنارک رکورد فعالیت توفان حاره‌ای گونو زده شده و این سیل از زمان تاسیس نخستین ایستگاه هواشناسی در سواحل جنوب سیستان و بلوچستان یعنی حدود نیم قرن پیش تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده روز پنج‌شنبه اقدام شورای امنیت را برای پیشبرد تلاش فلسطین برای به رسمیت شناخته شدن به‌عنوان یک عضو کامل در سازمان ملل وتو کرد و تلاش متحدان فلسطین برای واداشتن این نهاد جهانی برای حمایت از این اقدام را هم خنثی کرد. «یونت جوزف» در گزارش 19آوریل در نیویورک‌تایمز نوشت: این قطعنامه 12رای موافق و یک رای مخالف (ایالات متحده) داشت و بریتانیا و سوئیس هم رای ممتنع دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن انتقاد از سکوت کشورهای جهان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، تحریم‌های غرب علیه شهرک‌نشینان یهودی را مضحک خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بارشهای خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی و شمالی در راه است بارشهای خوب در بسیاری از نقاط نیمه غربی و شمالی در راه است. پیش بینی های هواشناسی نشان میدهد که نیمه اول اردیبهشت ماه پتانسیل برای تشکیل توده های تندری بسیار بالا بوده و می توانیم بارش‌های بسیار خوبی را در بخشهای گسترده ای از کشور دشت کنیم.