چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: پس از اعلام رسمی اسامی افراد تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان، لیست مشترک جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین مرجع تدوین سند ملی سلامت معنوی اسلامی» را برای اجرا ابلاغ کرد؛ براساس این مصوبه فرهنگستان علوم پزشکی با تشکیل شورایی مرکب از اشخاص حقوقی و حقیقی؛ این سند ملی را با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ظرف مدت 6 ماه تدوین و برای تصویب به شورا ارائه می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه «تعیین مرجع تدوین سند ملی سلامت معنوی اسلامی» را برای اجرا ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز؛ گمانه‌زنی‌ها درباره نهایی شدن لیست انتخاباتی جامعتین برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آقای دکتر شفیعی کدکنی را از بعضی جهات باید شخصیتی بی‌نظیر دانست. سابقه تحصیلی ایشان در حوزه علمیه مشهد از بعد علوم اسلامی جایگاه خاصی به ایشان در میان ادبای کشورمان داده است. ایشان در ادبیات فارسی هم شخصیت بی‌نظیری هستند. هم در مشهد تحصیل کرده‌اند و هم در دانشگاه تهران.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روان شناس گفت: استفاده بی رویه از اینترنت و شبکه های مجازی، کنش به هنجار و سلامت روانی اجتماعی فرد را در جنبه های مختلف مختل می کند.

وب‌گاه الف

مدیر حوزه های علمیه کشور از تهیه برنامه مشترک پنجساله بین حوزه و آموزش و پرورش خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسیح مهاجری، به یک ادعا درباره شهید بهشتی واکنش نشان داد و ضمن تکذیب این ادعا تاکید کرد: کسانی که با آیت‌الله بهشتی اندک آشنائی داشته باشند می‌دانند که آن مرد بزرگ، صاحب روح بلندی بود که همواره در ورای فضاهای مادی، خودخواهی، جلب منافع شخصی و گروهی و رقابت‌ها سیر می‌کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن‌شناسی و مرزبندی با دشمنان و تصمیم‌گیری، دقیق ترین مواضع مبتنی بر آیات الهی از ویژگی‌های شخصیت رهبر معظم انقلاب است.

خبرگزاری تسنیم

عالمی که دیدن او انسان را عوض نکند و به حال انسان نافع نباشد، لفظ و سخن او هم اثرگذار نیست، روحانیون باید هم عالم باشند و هم عامل تا حرفشان در جامعه اثر بگذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش گفت که برخی از باشگاه‌های معروف درخواست مدرسه فوتبال دارند که با دید مثبت آن را بررسی می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برخورد مسئولان با فساد گفت: اگر مسئولی واقعا شایسته نیست خودش کنار برود. اگر به کسی پستی دادند اما وی دید که این پست را نمی‌تواند اداره کند، بگوید: من نمی‌توانم اداره کنم و خداحافظ! آیا یک نفر در کشور ما این کار را کرده است؟

وب‌گاه عصر ایران

نشست «تخصصی بررسی ابعاد فقهی کاشت ناخن» در حوزه علمیه زنان استان مرکزی برگزار شد.