چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

مرجع تقلید شیعیان افغانستان گفت: مهاجرین افغانستانی در داخل جمهوری اسلامی ایران نیز همواره سخت‌ترین کار‌ها را با کم‌ترین دستمزد و بدون امتیاز‌ها انجام داده‌اند؛ کار‌هایی که بیشتر آن‌ها را برادران ایرانی حاضر نبودند با این دستمزد کم و بدون امتیاز انجام بدهند. این بندگان خدا نه بیمه هستند و نه حمایتی از سوی نهادی و سازمانی می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات گفت: ما نباید چون این آقا رفیق من است و چون با من خوب است، او را 100 درصد بزرگ کنیم و چون او با من خیلی رفیق نیست، او را کنار بگذاریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله محمدباقر بهسودی مرجع تقلید شیعیان افغانستان به مهاجرین افغان در ایران توصیه کرد: ما از برادران و خواهران افغانستانی خود خواهش می‌کنیم که در هر کجایی که هستند، شئونات جمهوری اسلامی ایران را احترام قائل باشند، به فرهنگ جمهوری اسلامی ایران احترام قائل بشوند و قوانین جمهوری اسلامی را محترم بشمارند.

وب‌گاه فرارو

محمد دهقان با تاکید بر اینکه حضور در عرصه‌های اجتماعی نباید منتج به تضعیف جایگاه خانواده شود، ادامه داد: محور کانونی خانواده، زن است و اگر این محور از بین برود خانه و خانواده از بین می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی دولت در جمع دانشجویان عضویت ایران در بریکس و شانگهای را بخشی از فعالیت های دیپلماتیک دولت سیزدهم دانست و گفت: دولت سیزدهم همزمان با حل مشکلات داخلی توانست گره‌های دیپلماسی را نیز باز کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت گفت: طبق اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران در تاریخ چهارم مهرماه افرادی که دهکشان مشخص نیست تا زمان مشخص شدن دهک خود می‌توانند به صورت رایگان از پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت برخوردار شوند. مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت گفت: طبق اصلاحیه مصوبه هیأت وزیران در تاریخ چهارم مهرماه افرادی که دهکشان مشخص نیست تا زمان مشخص شدن دهک خود می‌توانند...

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: همه قانون اساسی به عنوان یک سند قانونی و ملی ما محترم است ضمن اینکه منشور پیشرفت کشور قانون اساسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: محمد دهقان با تاکید بر اینکه حضور در عرصه‌های اجتماعی نباید منتج به تضعیف جایگاه خانواده شود، ادامه داد: محور کانونی خانواده، زن است و اگر این محور از بین برود خانه و خانواده از بین می رود

وب‌گاه مشرق نیوز

طبق اصلاحیه مصوبه هیئت وزیران در تاریخ چهارم مهرماه افرادی که دهکشان مشخص نیست تا زمان مشخص شدن دهک خود می‌توانند به صورت رایگان از پوشش بیمه‌ای سازمان بیمه سلامت برخوردار شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طرح الزام به ثبت رسمی معاملات به موضوع اختلاف نظر میان برخی نمایندگان مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام تبدیل شده است. به طوریکه با واکنش تند آملی لاریجانی مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مصدق کهنموئی معاون اول قوه قضائیه که 2 فرزندش بازداشت شدند چه کسی است؟ محمد مصدق کهنموئی معاون اول قوه قضائیه که 2 فرزندش بازداشت شدند چه کسی است؟ محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه است، که پیش از این رئیس دیوان عدالت اداری، معاون حقوقی قوه قضائیه و نیز عضو شورای پژوهش پژوهشکده حقوق و قانون ایران بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات بیش از دو هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در 13 دی 1395 طرح «ارتقای اعتبار اسناد رسمی» با امضای 17 نماینده مجلس دهم به کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ارجاع شد. در 10 اردیبهشت 1398 هم غلامحسین محسنی اژه‌ای که آن زمان معاون اول قوه قضاییه به ریاست سید ابراهیم رئیسی بود در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بر اهمیت اعتباربخشی به اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: سند رسمی هم همینطور...