سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز نوشت: علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو گرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس فیلم منتشر شده از آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مجمع در درس‌خارج فقه - مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج)، وی در این جلسه گفت: مجمع هیچ نامه‌ای در مخالفت با مصوبه بی‌اعتبارشدنِ اسناد غیررسمی به رهبر انقلاب ننوشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسن آبشناسان از یک قالب فکری باز برخوردار بود که کمتر سراغ داریم و به همین دلیل خلاق بود، رفتارهایش هنجارساز بود و می‌توانست برای آن چیزی که عامه مردم فکر می‌کنند، راه باز کند. از سوی دیگر او در یک عالم معنوی خاصی سیر می‌کرد و در ارتباط ویژه‌ای با حضرت حق قرار داشت. مرگ از او فرار می‌کرد و با وجودی که فرمانده قرارگاه بود اما در عملیات در...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مهاجرانی در یادداشتی نوشت: در دوره نخست مجلس از 270 نفر نماینده، 164 نفر روحانی بودند. تریبون هم باز بود و سخن بسیار. طول کشید تا نمایندگان یاد گرفتند، نطق پیش از دستور خود را بنویسند و از روی نوشته بخوانند. اما روحانی و حرف و شبه‌روحانی و حرف که لازم و ملزوم یکدیگرند. به همین دلیل در مجموع ما شاهد زیاد حرف زدن و حرف‌های زیادی هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله مسعودی خمینی در ادامه گفت: ما در این مدت 30-40 سال که بودیم و هستیم و امام هم رفته‌اند، چه مقدار برای مردم از قرآن، از روایات، از عمل ائمه (ع)، از پیشوایان دینی و بزرگان گفتیم؟ ما غالبا هر چه گفتیم علیه آمریکا گفتیم که خب باید هم بگوییم. آیت الله مسعودی خمینی در ادامه گفت: ما در این مدت 30-40 سال که بودیم و هستیم و امام هم رفته‌اند، چه مقدار برای مردم از قرآن، از روایات، از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله مسعودی خمینی گفت: با احترام فراوانی که برای آقای جنتی قائل هستم، چون در جامعه‌ی مدرسین همکار من بوده‌اند، ما 40 سال در جامعه با هم بودیم، او هم بوده و واقعا هم در انقلاب بوده‌اند، اما خب حالا پیر شده‌اند. 100 سالشان است دیگر باید در خانه بنشینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: به نظر می‌رسد غائله وحدت در بین اصولگرایان به مشکلات تازه‌ای برخورد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مسعودی خمینی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: گشت ارشاد نباید این‌قدر بداند که معنای بنشین، بفرما و بتمرگ متفاوت است؟ اسلام با بفرما موافق است نه با بتمرگ.

وب‌گاه خبر آنلاین

عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت اصلاحات در یادداشتی توصیه هایی در باب سخن گفتن خوب و پرهیز از زیاد حرف زن داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور که صبح روز جمعه برای بازدید و افتتاح چند پروژه عمرانی و حضور در آیین افتتاحیه پنجمین دوره جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) به اصفهان سفر کرده بود، به تهران بازگشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کتاب «ایام تحصیل؛ روایتی از دوران طلبگی سید موسی صدر» در کتابخانه آیت الله العظمی بروجردی با حضور مولف کتاب، خانم حوراء صدر مدیرعامل موسسه امام موسی صدر، آیت الله علوی بروجردی و حجت الاسلام والمسلمین رضا مختاری رئیس موسسه کتابشناسی شیعه رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان در جریان سفرش به اصفهان با آیت الله مظاهری رئیس حوزه علمیه این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.