دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به انتخابات پیش رو در اسفندماه 1402، عنوان کرد: بانوانی که به انقلاب اسلامی معتقدند و می دانند انتخابات یک واقعه سرنوشت ساز است باید حضور تشکیلاتی و سیاسی خود را تقویت کرده و گسترش دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: شورای ائتلاف بر این باور است که زنان باید در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی دخالت داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در فاز 3 شهرک اکباتان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وکیل پرونده هواپیمای اوکراینی در اعتراض به حکم صادره گفت: چرا برای چنین محاربه‌ای 10 سال حبس داده می‌شود، آن‌هم محاربه‌ای که منجر به قتل 177نفر انسان بی‌گناه شده است. قطعا این رای، رای مورد انتظار موکلان من نیست و به آن اعتراض خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شعار زن، زندگی، آزادی غربی به معنای نفی دخترِ خانه بودن است، عنوان کرد: غربی‌ها زن را به عنوان دختر خیابان می‌پسندند نه دختر خانه و بر دوش گرفتن مسئولیت خانواده را از زن‌ها سلب می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان در مطلبی مدعی شد که رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب مسئولان را از عواقب مقابله با بی‌حجابی می‌ترسانند در حالی که نباید ترسید و قاطبه مردم مقاومتی در برابر پیاده‌سازی احکام الهی ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی، دهه‌ی پنجم فن‌آوری را برای تشخیص چهره‌ی زنان بی‌حجاب به کار می‌گیرد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیات‌های مذهبی برای بانوان بی حجاب هم برنامه دارند. قرار نیست هیات‌ها یک کلونی بمانند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مترو، بانک، فرودگاه، ادارات و... از روز شنبه مشمول طرح برخورد با بی حجاب‌ها شدند و ارائه خدمات اجتماعی به آن‌ها ممنوع است. با در پیش بودن انتخابات مجلس در اسفند امسال، برخی رسانه‌ها از ارائه پیشنهاداتی برای ممانعت از حضور بی‌حجاب‌ها در پای صندوق‌های رای خبر دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: آیت‌الله جوادی‌آملی خودش در دیداری، درباره ارتباط علما با مردم اینگونه اظهارنظر کرده است: «علما وظیفه دارند خود را به مردم جامعه نزدیک کنند و راه آن این است که مردمی بیندیشند و خیرخواه مردم باشند.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آغاز اجرای فاز دوم، میزان کمک هزینه جبران اجاره و دستمزد نانوایان از 15 به 30 درصد افزایش یافت. در قدم بعدی، تخصیص آرد به نانوایان وارد الگوی جدید شد و محدودیتی که در گذشته در قالب سهمیه برای بسیاری از نانوایان وجود داشت که تولید نان با حجم بیشتر در روز امکانپذیر نبود، برداشته شد.