دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه 55 آنلاین

فردی که سکان سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی را در دست گرفته یکی از آقامیری‌های عرصه سیاسی در ایران است. آیا او می‌تواند این حوزه را سامان دهد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

از خانواده خزعلی‌ها، علم‌الهدی‌ها و خاموشی‌ها تا خاتمی‌ها و لاریجانی‌ها، بجنوردی‌ها، جمعیت وسیعی را در برمی‌گیرند. در این میان سازندگی درصدد است یک خانواده نوظهور دیگر را نیز معرفی کند که در دولت رئیسی به نفوذ قابل چشمگیری دست پیدا کرده است و کمتر کسی از آنها سخن می‌گوید: «خانواده آقامیری‌ها».

خبرگزاری مهر

با تصمیم هیأت امنای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی راه اندازی شد.

وب‌گاه الف

دکترای دانشگاه تهران داشت و در علم و فقاهت به درجه اجتهاد رسیده بود، مردمدار بود و مردم هم او را دوست داشتند تا آنجا که زمانی که می‌خواست خانه‌ای برای عبادت و تحصیل بسازد همه اهالی به اعتبارش به میدان آمدند و هزینه ساخت مسجد و حوزه علمیه موسی‌بن‌جعفر (ع) فراهم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیزر تازه مستند «برای پس از مرگم» به کارگردانی عبدالرضا نعمت‌الهی رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله نورالله شاه آبادی فرزند آیت الله محمدعلی شاه آبادی (استاد عرفان امام خمینی) سحرگاه 29 ماه مبارک رمضان درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت الله حاج شیخ نورالله شاه آبادی در فروردین سال 1309هجری شمسی در شهر قم متولد شد. والد بزرگوارش، مرحوم آیت الله حاج شیخ محمدعلی شاه آبادی رحمه الله علیه بود و والده ایشان هم صبیه مرحوم آیت الله حاج سیدصادق روحانی قمی رحمه الله علیه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

این سیر در چند ماه اخیر و با شروع جنگ ترکیبی دشمن، شدت یافت و فضای عمومی کشور را به سمت بی حجابی و گاه برهنگی سوق داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله ایازی، عضو شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معلوم نیست افرادی که پیشنهاد کردند مردم بی‌حجابی در ساختمان‌ها را گزارش دهند از کجا آمده‌اند و برچه مبنای شرعی و حقوقی چنین سخنانی را می‌گویند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معلوم نیست افرادی که پیشنهاد کردند مردم بی‌حجابی در ساختمان‌ها را گزارش دهند از کجا آمده‌اند و برچه مبنای شرعی و حقوقی چنین سخنانی را می‌گویند. این نوع اقدامات نه قانونی، نه شرعی و نه اخلاقی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم‌میهن نوشت: عضو شورای مرکزی مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: معلوم نیست افرادی که پیشنهاد کردند مردم بی‌حجابی در ساختمان‌ها را گزارش دهند از کجا آمده‌اند و برچه مبنای شرعی و حقوقی چنین سخنانی را می‌گویند. این نوع اقدامات نه قانونی، نه شرعی و نه اخلاقی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حالا طائب با آن طائب دو دهه پیش و حتی با آن طائب یکسال پیش هم تفاوت کرده است؛ تحلیل‌هایی مانند برادرش مهدی ارایه می‌کند و میل به سخنرانی در او بیشتر شده است. مشخص نیست که آیا او از این سیاست جدید قصد ورود به عرصه رسمی سیاست را دارد یا خیر.