دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح چهارشنبه در حمله مسلحانه در بابلسر جان باخته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند آیت‌الله عباسعلی سلیمانی خبر سوءقصد به جان پدرش که منجر به ارتحال او شده است را تایید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی ازشهروندان بابلسری به جزئیاتی از حادثه منجر به قتل آیت الله سلیمانی اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تازه از ترور «آیت‌الله عباسعلی سلیمانی» نماینده سابق زاهدان در مجلس و عضو مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واکنش‌ها نسبت به بی‌حجابی، گسترده است، ولی یکی از مهم‌ترین آن‌ها رخداد گفت‌وگو میان قطب‌ها و یا از منظر حقوق اساسی شهروندان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رفتن به لایه‌های زیرین و اقیانوسی شدن، نتیجه بخش بودن نحوه عملکرد دوربین‌ها را به چالش می‌کشد. این چالش یکی در لایه اجتماعی و سطح، به‌راه‌حل‌های فوری و فوتی و انتظامی توجه می‌کند و دیگری به راه‌حل‌ها از زاویه «امکان» تحقق به موضوع حجاب اجباری به‌هر نحو ممکن می‌پردازد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: حوزه علمیه و دانشگاه هر دو مظهر تولید علم در علوم مختلف هستند و حوزه عملیه باید بتواند از ظرفیت های دانشگاه به بهترین شکل استفاده کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش تحلیلی حاضر تاکید دارد که ناجنبش آرایش برای مخفی سازی چهره در برابر دوربین‌های شناسایی چهره، آغاز روند آنتاگونیسم و پیش‌آمد مرحله‌ای جدید از تقابل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دوم‌خردادی‌ها، به خاطر توقیف دوازده نشریه آنها و نگرانی از توقیف سایر نشریه‌هایشان، ناراحت‌اند و خواسته‌اند، طرفداران‌شان آرامش را حفظ کنند. در سراسر کشور، حوزه‌های علمیه، در اعتراض به وضع فرهنگی دولت، تعطیل و اجتماع و سخنرانی داشتند. رسانه‌های غربی، سروصدای زیادی در مورد تعطیلی جراید راه انداخته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره تأثیرات کشف حجاب بر مردم گفت: کشف حجاب بیش از آنکه به مردان آسیب وارد کند به خود بانوان و خانواده آنان آسیب می‌رساند؛ بنابراین همه مردم باید در مقابل این منکر حساس باشند؛ همه با هم نشان دهند که با این منکر مخالف هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده آقامیری‌ها، که یکی از آن‌ها اخیراً توسط سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی معرفی شده و احتمالاً وزیر آینده خواهد شد، بسیار پرنفوذتر از آن هستند که بدانید. حسن آقامیری تنها آقامیری است که شباهتی با بقیه ندارد. او نیز روحانی است، اما به علت محکومیت خلع لباس شده و مواضع تند سیاسی نسبت به سیاسیون و اصولگرایان دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تصمیم هیأت امنای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی ایجاد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی حکمی از سوی حجت الاسلام و‌المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مسعود فیاضی به عنوان قائم مقام دبیرشورا و همچنین رئیس مرکز رصد شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد. در حکم وی با‌توجه به ضرورت رصد و اولویت‌بندی مسائل فرهنگی اجتماعی کشور، برنامه‌ریزی کلان و نهایتاً ارزیابی اثربخشی برنامه‌های اجرا شده مورد انتظار است. در بخشی...